اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبر داد؛

آمادگی بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)

آمادگی بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع)
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: 228 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ با بیان اینکه ۲۲۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان مورد نیاز زائران استان قزوین و زائران عبوری با هماهنگی ستاد محترم عتبات عالیات استان به عمل آمده و سعی بر این است که نرخ‌ها، هیچ‌گونه تغییری با سال گذشته نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛ ,

وی افزود: هر چند که نرخ حمل و نقل مسافربری توافقی بوده و بر اساس دستورالعمل شناورسازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای تعیین می‌شود اما پیشنهاد شده که در راستای مشارکت حداکثری در خدمت‌رسانی به زائران مرقد مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و بهره‌برداری از ثواب بیشتر در این امر خیر، نسبت به دریافت کرایه کمتر از میزان مصوب هم اقدام کنند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: همچنین تمام  محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین است.

,

, ,

پیرنون تصریح کرد: در سال جاری مهم‌ترین اولویت ما برای اعزام زائران، افزایش ایمنی در سفر، ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران است که ۳۰ مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی، ۹ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های تابعه و همچنین ۲۴ راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار می‌گیرد.

,

این مسؤول یادآور شد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ مستقر در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و ۱۱ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه