اخبار داغ

نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس:

همه باید در راستای راه اندازی پروژه پدیده شاندیز تلاش کنیم

همه باید در راستای راه اندازی پروژه پدیده شاندیز تلاش کنیم
نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس گفت: همه باید در راستای راه اندازی پروژه پدیده شاندیز و احقاق حقوق مردم تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، محمد دهقان صبح امروز در شورای اداری شهرستان طرقبه- شاندیز گفت: مجموعه ای از مسائل در شهرستان طرقبه- شاندیز وجود دارد و در شاندیز برخی اقدامات متوقف شده که نیازمند همت همه جانبه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با اشاره به این نکته که موضوع پدیده این چهار سال اخیر شهردار و شورای شاندیز را متوقف کرده بو، ادامه داد: کار و فعالیت اصلی شاندیز جذب سرمایه گذاری برای راه اندازی چندین پروژه مهم است به عنوان مثال موضوع پروژه سرخاندیز چندین سال معلق باقی مانده است.

,

 

,

نماینده مردم طرقبه شاندیز یادآور شد: در دوره گذشته شورای اسلامی شهر گام هایی برای تملک اراضی برداشته و تأکید شد که باید این مسئله باتوجه به اینکه خواست اجتماعی شده حل و فصل شود.

,

 

,

دهقان اضافه کرد: مسکن مهر شاندیز یکی دیگر از خرابکاری های این شهر است و امروز هم تبدیل به مشکلی برای افراد حاضر در این منطقه شده؛ چراکه از بسیاری امکانات محروم هستند که این تخلف است.

,

 

,

نماینده مردم طرقبه- شاندیز گفت: ایده های گردشگری نباید معطل بماند که این امر نیازمند همت جمعی است.

,

 

,

وی افزود: در امور مالی سفارش ناپذیر بودن و سلامت مالی بسیار اهمیت دارد، البته در کنار همه این معضلات موضوع پدیده نیز وجود دارد که باید در راستای راه اندازی مجددش تلاش کنیم، البته حقوق مردم شاندیز در این مجموعه نبایستی ضایع شود.

,

 

,

دهقان ضمن اشاره به آثار کشوری این پروژه و لزوم راه اندازی آن و حفظ حقوق مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان سلامت و صلابت در کارها را رعایت کنند و تصمیم قاطع در راستای اجرای آن گرفته شود که البته نیاز کشور نیز همین داشتن اراده است.

,

 

,

وی ابراز داشت: شاندیز مرکز درآمد پایدار است و باید در این راستا امور اصلی شهر مورد توجه قرار گیرد تا در آینده مشکلات شهر را حل و فصل کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه