اخبار داغ

امام جمعه بوکان:

صهیونیسم با اسلام و ایران دشمنی دیرینه دارد/ سپاه برای ایران یک شاهرگ است

صهیونیسم با اسلام و ایران دشمنی دیرینه دارد/ سپاه برای ایران یک شاهرگ است
امام جمعه بوکان گفت: صهیونیسم با اسلام و ایران دشمنی دیرینه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز ، رئیس جمهور امریکا را فردی بی سوادو بی رحم خوانده و اظهار داشت: او از دنیای معنوی، قوانین و روابط بین المللی کشورها هیچ اطلاعی نداشته و فردی تاجر و طمع کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

وی افزود: تمامی آموخته های آمریکا از یهودیان و صهیونیسم است چراکه دشمنی صهیونیسم و آمریکا، دشمنی دیرینه است.

,

امام جمعه بوکان، با ضمن اظهار تاسف برای مردم آمریکا تصریح کرد: مردم آمریکا باید فردی لایق و شایسته را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

,

وی، اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن دستورات و سخنان روسای جمهورسابق و پشت پا زدن به تعهدات آن ها دانست.

,

ماموستا خلیفه زاده، افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا عاقل بود هرگز از این ادبیات استفاده نمی کرد و این سخنان را به زبان نمی آورد چرا که ایران یعنی سپاه، رهبری یعنی سپاه و همه باهم متحد بود و سپاه پاسداران برای ایران یک شاه رگ است.

,

وی، درمورد سخنان رئیس جمهور ایران گفت:رئیس جمهور ایران در عرض مدت کوتاهی پاسخ سخنان ناشایست و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا را به نحو احسنت داد چرا که رئیس جمهور ایران خود تعلیم دیده رهبری بوده و مردم از سپاه بوده و سپاه از مردم است.

,

امام جمعه بوکان، با اشاره به نام نهادن خلیج فارس به خلیج عربی از سوی رئیس جمهور آمریگا افزود:این کار ناشی از بی عقلی و بی منطقی رئیس جمهور آمریکا بوده چرا که انسان عاقل هیچ گاه اسامی اثبات شده گشور هار ا تغییر نمی دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه