اخبار داغ

در شش ماهه اول سال صورت گرفت؛

کمک 240 میلیونی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد دشتی

کمک 240 میلیونی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد دشتی
مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی گفت: طرح اکرام ایتام در راستای رسیدگی به ایتام و خانواده های نیازمند در کمیته امداد دشتی اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ احمدرضا بحرینی مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در 6 ماهه اول سالجاری حامیان و خیرین بیش از 240 میلیون تومان به ایتام  تحت حمایت این کمیته کمک کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود:   طرح اکرام ایتام  در راستای رسیدگی به ایتام و خانواده های نیازمند در کمیته امداد دشتی اجرا می شود که همه ساله تعداد زیادی از هموطنان و همشهریان با ثبت نام در این طرحها به حمایت از ایتام می پردازند و بصورت ماهانه کمک های خداپسندانه خود را جهت ایتام تحویل این نهاد می دهند .

,

بحرینی اضافه کرد: طرح محسنین  یکی از طرحهایی است که در کمیته امداد شهرستان دشتی اجرا می شود و در این طرح  خیرین و حامیان با حمایت مادی و معنوی از خانواده های دارای مشکلات و بیماری های خاص این نهاد را در خدمت رسانی به مددجویان یاری می کنند.

,

وی تاکید کرد: در دین اسلام رسیدگی به ایتام و محرومین بسیار سفارش شده است و اگر کسی بتواند محرومی را در جامعه یاری کند در واقه پیگاه اخروی خوبی برای خود بنا کرده است.

,

بحرینی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی با بهره گیری از کمک های خیرین توانسته است کمک های معنوی مانند سفر به عتبات عالیات را در زمره کمک های خود به مددجویان این نهاد اضافه کند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه