اخبار داغ

در دیدار اعضای شورای شهر مشهد و رئیس مجلس ایالت بلوچستان تاکید شد:

ارتباط مشهد و پاکستان می‌تواند زمینه ساز حل مسائل جهان اسلام باشد

ارتباط مشهد و پاکستان می‌تواند زمینه ساز حل مسائل جهان اسلام باشد
رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان بر گسترش فعالیت‌های اقتصادی میان مشهد و پاکستان تاکید کرد و گفت: مشهد با توجه به فرهنگ غنی و شرایط خاص می‌تواند کانونی برای رایزنی پیرامون مسائل مورد اختلاف جهان اسلام باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرضا حیدری امروز در نشست اعضای شورای شهر مشهد با رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان و هیات همراه بر وجود مشترکات فراوان میان دو کشور تاکید کرد و گفت: دین، قرآن و رسول وحدت بخش از مشترکات و حلقه اتصال این دو ملت بویژه ایالت بلوچستان و خطه خراسان است و با توجه به این اشتراکات می‌توان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و فنی مهندسی همکاری‌های مشترک زیادی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: شهر مشهد و خراسان بزرگ به دلیل برخورداری از زمینه‌های فرهنگ و ادب کهن، زیرساخت‌های حمل و نقل شهری، گردشگری، ظرفیت‌های شهری و فضای سبز می‌تواند مرجع و کانونی برای حضور زائران و گردشگران پاکستانی باشد.

,

 

,

ویرویداد فرهنگی 2017 را زمینه ساز انجام فعالیت‌های مشترک فرهنگی میان مشهد و پاکستان دانست و ادامه داد: همچنین شهرداری مشهد ریاست شبکه آسیایی جامعه ایمن را تا سال 2020 عهده دار است، بنابراین در حوزه دانش فنی و زیرساخت‌های مدیریت بحران نیز آمادگی تبادل تجربیات را داریم.

,

 

,

ارتباط مشهد و پاکستان می‌تواند زمینه ساز حل مسائل جهان اسلام باشد

, ارتباط مشهد و پاکستان می‌تواند زمینه ساز حل مسائل جهان اسلام باشد,

 

,

در ادامه این دیدار رحیله حمیدخان درانی ، رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان نیز در این نشست بر گسترش فعالیت‌های اقتصادی و روابط تجاری میان دو کشور تاکید و تصریح کرد: مشهد با توجه به فرهنگ غنی و شرایط خاص می‌تواند کانونی برای رایزنی پیرامون مسائل مورد اختلاف جهان اسلام باشد.

,

 

,

وی به پیشرفت های شهر مشهد نسبت به سال‌های گذشته اشاره و بیان کرد: در این شهر آرامش و معنویتخاصی وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه