اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

اظهارات رئیس جمهور امریکا باعث ایجاد اتحاد و انسجام در کشور شد

اظهارات رئیس جمهور امریکا باعث ایجاد اتحاد و انسجام در کشور شد
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بهار با حضور گسترده و چشم گیر بسیجیان و مسئولین شهرستانی در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در این مراسم فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ گفت: آمریکا برای رسیدن به خواسته های خود فرافکنی می کند و عصبانیتش به دلیل از دست دادن سیطره ای است که وانمود می کرد روزی بر جهان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

سردار مظاهر مجیدی سپاه را هدیه الهی از طرف امام خمینی (ره) برشمرد که با گذر زمان عظمت نگاه امام به سپاه و بسیج بیشتر درک می شود.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان اظهار داشت: در اوایل انقلاب با وجود ارتش و دیگر نیروها، برخی لزوم ایجاد بسیج را درک نمی کردند، ولی امروز لزوم وجود این مجموعه به عنوان نیاز اساسی برای تداوم انقلاب و جلوگیری از آسیب های موجود در کشور بیشتر درک می شود.

,

سردار مجیدی با اشاره به سخنان رئیس جمهور، حمایت وی از مواضع سپاه را نشان‌دهنده وحدت بیش از پیش در داخل کشور عنوان کرد و گفت: امروز در مرزهای جغرافیایی با صلابت هستیم و ما باید نیروهایی تربیت کنیم تا در مقابل استکبار انقلابی عمل کرده، انقلابی بمانند و انقلابی فکر کنند.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در ادامه به اهمیت جایگاه مسجد در بین مردم و نقش آن در تربیت نیروهای اثرگذار اشاره کرد و گفت: باید نگاه ویژه ای به پایگاه های مقاومت با محوریت مساجد داشت تا از انحرافات احتمالی جلوگیری شود.

,

در ادامه فرماندار بهار بسیجیان را باعث همگرایی و هم افزایی جامعه خواند و با اشاره به اظهارات رئیس جمهور امریکا گفت: اظهارات رئیس جمهور امریکا باعث ایجاد اتحاد و انسجام بیش از پیش در کشور شد.

,

محسن مرادی پناه در ادامه به علل اصلی پیروزی انقلاب اشاره کردو گفت: سه اصل اساسی باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد که این سه اصل الهی بودن، ولایت فقیه و وحدت و انسجام مردم می باشد. حال ما نیز باید با تکیه بر این سه اصل راه را ادامه دهیم تا بتوانیم در مقابل جریان های معاند ایستادگی کنیم.

,

در ادامه سرهنگ رجبی به بیان خلاصه ای از گزارش عملکرد خود در مقام فرماندهی سپاه ناحیه بهار پرداخت و برای سرهنگ حسینی در تصدی این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

,

در پایان سرهنگ غلامرضا رجبی فرمانده پیشین سپاه ناحیه بهار تودیع و سرهنگ سید جواد حسینی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بهار معرفی شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه