اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند در مجلس تاکید کرد

ضرورت استفاده کشاورزان از کشت‌های جایگزین/ بیش از 70 کیلومتر از راه های خوسف آسفالت می‌شود

ضرورت استفاده کشاورزان از کشت‌های جایگزین/ بیش از 70 کیلومتر از راه های خوسف آسفالت می‌شود
نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت:باتوجه به خشکسالی های پی در پی و کمبود منابع آبی،بایستی کشاورزان از کشت های جایگزین استفاده نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم خوسف ،بیرجند ودرمیان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان خوسف با حضور در جمع مردم چاه های ولیعصر 1،2،3، مهر آباد وچاه قدس(بخش ماژان خوسف) از نزدیک به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند ، خوسف ودرمیان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم چاه های ولیعصر 1،2،3مهر آباد وچاه قدس، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و کمبود منابع آبی بایستی کشاورزان از کشت های جایگزین استفاده کنند .

, .,

 

,

وی با تاکید بر این که باید در حوزه اقتصاد مقاومتی درون زا فعالیت داشته باشیم، تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که وقتی در داخل تولید داشته باشیم دیگرنگران تحریم ها و پیامدهای آن نخواهیم بود.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به این که هدف ما از این دهگردشی‌ها، آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک است، یادآور شد: به برکت نظام جمهوری اسلامی مسئولان در میان مردم حاضر می شوند ومشکلات را از نزدیک برسی می‌کنند.

,

 

,

محمدشفیعی، فرماندار خوسف نیز در این جلسه ضمن اشاره به این که یکی از مهمترین دغدغه های ما تکمیل زنجیره تولید است تا دست دلالان از محصولات کوتاه شده وکشاورزان مامتضررخسارت نشوند، متذکر شد: به همین منظور سرمایه گذاری در بحث فرآوری عناب اعلام آمادگی کرده است .

, .,

 

,

وی در خصوص واگذاری زمین یک فرصت دوماهه تعیین کرد و بنیاد مسکن ومنابع طبیعی موظف شدند ظرف دوماه این زمین را جانمایی کند.

,

 

,

فرماندار خوسف از آسفالت72 کیلومتر از جاده های شهرستان خوسف تاپایان سال جاری خبر  داد و گفت: از این 72 کیلومتر، بیشترین آن در بخش ماژان است واولویت نیز مربوط به محل هایی است که زیر سازی آن انجام شده است .

, .,

 

,

لازم به ذکر است که بهسازی وآسفالت جاده های مواصلاتی، روشنایی معابر، آب کشاورزی، نبود روحانی مستقر ونبود کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی به خصوص عناب  و واگذاری زمین جهت ایجاد شهرک از مهمترین خواسته های مردم این روستاها عنوان شد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه