اخبار داغ

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی:

میلیون‌ها زائر از 3000 برنامه احکام بین الصلاتین در حرم رضوی بهره‌مند شدند

میلیون‌ها زائر از 3000 برنامه احکام بین الصلاتین در حرم رضوی بهره‌مند شدند
از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در نیمه اول سال جاری، بیش از ۳۶۰۰ برنامه احکام بین صلاتین در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی حسن زاده در گفت‌وگو با  آستان نیوز، با اشاره به اینکه پاسخگویی به سؤالات شرعی یکی از نیازهای اساسی زائران در حرم رضوی به‌شمار می‌رود، گفت: در راستای ترویج معارف دینی و احکام شرعی در حرم مطهر رضوی برنامه‌های متنوعی صورت می‌گیرد که یکی از این برنامه بیان احکام بین الصلاتین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز,

 

,
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی اضافه کرد: در هر نقطه از اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی که ویژه زائران و مجاوران نماز جماعت اقامه می‌شود، احکام بین صلاتین نیز بیان می‌شود.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در نیمه اول سال 96، بیش از 3000 برنامه احکام بین صلاتین در حرم مطهر رضوی برگزار شد، تصریح کرد: احکام بین الصلاتین با توجه به فراوانی پرسش‌ها و مناسبت‌‌ها موضوع‌بندی می‌شود که روحانیون این اداره در ابتدای هر برنامه یک حدیث مربوط به آن مناسبت یا احکام را برای مخاطبان ارائه‌ می‌کنند.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: احکامی که در بین الصلاتین بیان می شود با در نظر گرفتن فتاوای همه مراجع و فتوای مشهور است و در صورت امکان اختلاف فتاوا نیز به صورت کوتاه تبیین می شود.
,
 
,
 
,
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با بیان اینکه تبیین احکام شرعی یکی از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است، گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته، جلسات بیان احکام که با بازه زمانی سه تا پنج دقیقه برپا می‌شود، با رضایت حداکثری زائران مواجه شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه