اخبار داغ

۳۱۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان قرچک راهی اردوی راهیان نور غرب شدند

۳۱۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان قرچک راهی اردوی راهیان نور غرب شدند
نخستین کاروان‌های راهیان نورشهرستان قرچک با۳۱۰ نفر دانش‌آموزان دختر راهی مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین; نخستین کاروان‌های راهیان نورشهرستان قرچک با۳۱۰ نفر دانش‌آموزان دختر راهی مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
سروان علی اصغری شهیری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد قرچک در این مراسم اظهار داشت: این اولین کاروان دانش‌آموزان است که عازم مناطق عملیاتی غرب شده که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فراگیری وصیت‌نامه‌ها و خاطرات زندگی شهدا در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.
وی گفت: بازدید از یادمان‌های شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر اهدافی است که این مجموعه به دنبال دارد و امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم گامی موثر در این مسیر برداریم و شاهد ترویج این فرهنگ به طور همه‌جانبه در بین دانش‌آموزان باشیم.
شهیری بیان کرد: یادآوری رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و لمس خدمات شهدا مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این اردوها است که خوشبختانه تاکنون خروجی‌های بسیار موفقی را به دنبال داشته و امیدواریم از این پس نیز شاهد ترویج این فرهنگ به طور همه‌جانبه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,
,
,
,


وی تصریح کرد: برگزاری مداوم و مستمر اردوهای فرهنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور مناسب‌ترین و بهترین راه ممکن برای احقاق این دو اصل ارزشمند در جامعه کنونی است و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برخورداری از یک روحیه قوی جهادی و دینی را می‌طلبد که به همین منظور نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند هستیم.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد قرجک گفت: یک نفر روحانی و یک راوی دفاع مقدس در کاروان حضور دارند تا با پاسخگویی به پرسش های شرکت کنندگان خاطره دفاع مقدس و عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل را بازگو کنند.

, ,
,
,

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: این سفر با هدف آشنایی بسیجیان به خصوص جوانان با مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین به منظور بازخوانی فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

,


وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور یکی از بهترین و ارزشمندترین راه های زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.
نیکبخت با تاکید بر اینکه این اردوها هر سال پرشورتر و با استقبال باشکوه از سال های گذشته برگزار می شود، اضافه کرد: زائرین در این مدت با حضور در یادمانهای شهدا در غرب کشور با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق خواهند کرد.
وی در پایان با بیان اینکه حضور در یادمان های دفاع مقدس و راهیان نور یک فرصت بسیار مناسب برای تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جوانان است، ادامه داد: این راه حل موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه است.

, ,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه