اخبار داغ

در آستانه گذشت یک ماه از سال تحصیلی جدید

اعتراض دانشجویان به وضعیت حمل و نقل دانشگاه یاسوج / هزینه های اضافی که به دانشجویان تحمیل می شود

اعتراض دانشجویان به وضعیت حمل و نقل دانشگاه یاسوج / هزینه های اضافی که به دانشجویان تحمیل می شود
تعدادی از دانشجویان دانشگاه یاسوج در ادامه نارضایتی از وضعیت خدمات دهی در سرویس حمل و نقل این دانشگاه و تحمیل هزینه های اضافی به دانشجویان اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، تعدادی از دانشجویان دانشگاه یاسوج با ارسال پیام هایی به این پایگاه خبری نارضایتی خود از وضعیت سرویس حمل و نقل دانشجویی در این دانشگاه را اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از آغاز فصل تحصیلی جدید بسیاری از مشکلات زیر ساختی، خدماتی و رفاهی دانشگاه یاسوج موجب نارضایتی دانشجویان شده که برخی از این مشکلات هنوز نیز برطرف نشده و این امر واکنش دانشجویان را در پی داشته است.

,

پایگاه خبری صبح زاگرس نیز بنا به درخواست دانشجویان و انعکاس این مشکلات به مسئولان دانشگاه یاسوج و وزارت علوم گزارش های متعددی از کمبودهای دانشگاه یاسوج را بر روی خروجی سایت خود و شبکه اطلاع رسانی راه دانا منتشر کرد که می توانید در زیر این اخبار و گزارش ها مرتبط را نیز دنبال کنید.

,

تعدادی از دانشجویان این دانشگاه عنوان کردند  سرویس های فعلی که برای حمل و نقل دانشجویان استفاده می شود تنها تا خیابان گلستان 10 خدمات ارائه می دهند و دانشجویان مجبورند برای ادامه مسیر هزینه های دیگری را برای رفتن به دانشگاه متقبل شوند.

,

برخی از دانشجویان نیز فقر مالی دانشجویان و بی توجهی مسئولان به موضوع و نبود سرویس مناسب که از وقت دانشجویان برای رفتن به دانشگاه بکاهد را مطرح کردند و خواستار رسیدگی مسئوان دانشگاه به این موضوع شدند.

,

یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: شاید برخی دانشجویان به دلیل فقر مالی قادر به پرداخت کرایه و رفتن با تاکسی به دانشگاه را ندارند  و اچنانچه برای ادامه تحصیل دانشگاهای نزدیک مسیر خود را انتخاب می کردند  و شهریه میدادند مقرون به صرفه تر بود.

,

دانشجوی دیگری نیز از مسئولان دانشگاه به خاطر تامین سرویس های دانشجویان تقدیر کرد و افزود: انتظار می رود مسئولان دانشگاه مشکل رفتن تا ایستگاه دانشگاه برای اتوبوس ها را هم برطرف کنند.

,

یکی دیگر از دانشجویان این دانشگاه نیز با اشاره به اینکه اتوبوس های دانشگاه یاسوج  دانشجویان را در خیابان ارتش  پیاده  می کنند گفت: چرا این سرویس ها دانشجویان را در مرکز شهر پیاده نمی کنند و هزینه های اضافی را به دانشجویان تحمیل می کنند.

,

دانشجوی دیگر این دانشگاه نیز با بیان اینکه اگر از خیابان گلستان ۱۰ به بعد وظیفه حمل و نقل شهرداری است،مسئولین با پیگیری این موضوع هزینه بقیه مسیر تا گلستان ۳ یا ۴ رو هم از طریق شهرداری چاره اندیشی کنند.

,

دانشگاه یاسوج و مشکلاتی که تمامی ندارد/ مشکلات دانشگاه به گوش استاندار و شهردار جدید یاسوج رسید

, دانشگاه یاسوج و مشکلاتی که تمامی ندارد/ مشکلات دانشگاه به گوش استاندار و شهردار جدید یاسوج رسید,

اظهارات متناقض مسئولان دانشگاه یاسوج در تامین سرویس دانشجویان/ نامه دانشگاه یاسوج افشا شد+ (تصویر)

, اظهارات متناقض مسئولان دانشگاه یاسوج در تامین سرویس دانشجویان/ نامه دانشگاه یاسوج افشا شد+ (تصویر),

واکنش تلگرامی دانشجویان به مشکلات خوابگاه ها و سرویس های دانشگاه یاسوج

, واکنش تلگرامی دانشجویان به مشکلات خوابگاه ها و سرویس های دانشگاه یاسوج,

7000 دانشجوی دانشگاه یاسوج همچنان بلاتکلیف و در انتظار سرویس/ نامه دانشگاه یاسوج افشا شد+تصویر

, 7000 دانشجوی دانشگاه یاسوج همچنان بلاتکلیف و در انتظار سرویس/ نامه دانشگاه یاسوج افشا شد+تصویر,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه