اخبار داغ

در هشتمین جلسه شورای شهر اهواز چه گذشت؟

در هشتمین جلسه شورای شهر اهواز چه گذشت؟
هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با حضور ١٢ عضو تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با حضور ١٢ عضو تشکیل شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور در نطق پیش از دستور گفت: امروز دنیا می‌داند که مهد تروریسم داعش ثمره خون‌های مقدس سپاهیان ما از حججی و کیهانی و تقوی و قربانی‌هاست.

وی با بیان اینکه باید رویکرد شهردار به موازات عمران و توسعه به موضوع اثرگذار فرهنگ تغییر یابد، گفت: متأسفانه وضعیت بهره‌برداری و نگهداری از دو پارک بانوان، 74 زمین ورزشی و یک سرای ورزشی بسیار اسفناک و غیر قابل قبول است.

حجت‌الاسلام موسی‌پور اظهار داشت: بانوان عفیف اهوازی بدانند گرچه در شورای پنجم صاحب کرسی نیستند اما تک‌ تک اعضای شورا خود را مدافع حقوق بانوان گرامی می‌دانند. همچنین انتظار داریم که اتمام عملیات اجرایی 6 سرای محله اهواز در اسرع وقت پیگیری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه در آستانه اربعین حسینی شاهد بزرگترین راهپیمایی دینی تاریخ هستیم که شهروندان اهوازی سهم قابل توجهی در شکل‌گیری این حماسه عظیم دارند، عنوان داشت: به نظر می‌رسد با وجود مدیریت شهری اما متأسفانه سرعت کافی برای این امر وجود ندارد.

به گزارش رهیاب، در این جلسه لایحه تفویض اختیارات شورای شهر به شهردار پس از ارجاع از کمیته تطبیق فرمانداری، در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء پس از بررسی توسط شورا جهت کارشناسی موضوعات حقوقی و عمرانی به کمیسیون تلفیق شورا ارجاع شد.

,

همچنین نحوه ی وثیقه گذاشتن املاک شهرداری برای پرسنل در دادگاه مورد بحث قرار گرفت و پرداخت دو درصد از درآمد شهرداری برای ترمیم حقوق و پاداش برای کارکنان شهرداری بررسی شد.

انتهای پیام

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه