اخبار داغ

به همت اداره آموزش و پرورش بهمئی صورت گرفت؛

اهدای بیش از۱۸۰ بسته حمایتی به دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئی

اهدای بیش از۱۸۰ بسته حمایتی به دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئی
طی مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش بهمئی بسته های حمایتی به دانش آموزان خوابگاه های شبانه روزی متوسطه اول و دوم در شهرستان اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آوای ماغر؛این مراسم با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ،معاونان، کارشناسان ،خبرنگار صداوسیما به همراه مسئولان مدارس و دانش آموزان  در  شهر لیکک، روستاهای سید صفی وسرلیکک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

صادق جریده، رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در این مراسم گفت: این بسته حمایتی در قالب طرح دست های مهربانی  و در راستای حمایت از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم ، برای تقویت روحیه خودباوری و رفع دغدغه های جانبی ، جهت دهی به آموزش و پیشرفت علمی این دانش آموزان  اجرا شد.

,

وی گفت : این هدایا که شامل کیف با لوازم کامل ، وسایل بهداشتی و آموزشی می باشد، بین دانش آموزان خوابگاه های شبانه روزی عفاف، شهیدستمی و دانش آموزان مقطع متوسطه اول خوابگاه شبانه روزی اثنی عشری وبنت الهدی توزیع شد.

,

مویدی، معاون پشتیبانی و مالی  اداره آموزش و پرورش در این مراسم از حمایت های مادی و معنوی این اداره از خوابگاه های شبانه روزی در بهمئی خبر داد و گفت: از امروز  توجه و تدابیر بیشتری به مراکز شبانه روزی شهرستان بهمئی داریم.

,

حبیبی اصل ، کارشناس آموزش متوسطه شهرستان بهمئی در این مراسم از ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نسبت به گذشته خبر داد و با اشاره به اینکه ، سطح آموزشی و تدریس دبیران مقاطع متوسطه در شهرستان بهمئی  به روز  است،  گفت : خوشبختانه با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و استقبال دبیران مقطع متوسطه اول و دوم ، زمینه پیشرفت علمی و انجام کارهای عملی به صورت چشمگیری در  شهرستان بهمئی وجود دارد.

,

در این مراسم که در جمع دانش آموزان مدارس شبانه روزی برگزارشد،دانش آموزان به بیان دیدگاه  و خواسته های خود پرداختند.

,

در پایان این مراسم هدایا بین کلیه دانش آموزان  خوابگاه های شبانه روزی توزیع شد و دانش آموزان و مسئولان  خوابگاه های شبانه روزی از تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش ، معاونت پشتیبانی و مالی و حوزه آموزش متوسطه تقدیر و تشکر کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه