اخبار داغ

برگزاری نشست انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان در یاسوج/ خانه ای که جایی ندارد

برگزاری نشست انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان در یاسوج/ خانه ای که جایی ندارد
نشست توجیهی انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد و با حواشی جالبی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس جلسه توجیهی انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات ظهر امروز در محل سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور همه فعالان خبری، مدیران مسئول نشریات استان، روزنامه های سراسری ،خبرگزاری ها و سایت ها خبری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این نشست کارشناس خانه مطبوعات کهگیلویه وبویراحمد به روند برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات از 10 آبان امسال در سراسر کشور و این استان اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی های انجام شده تاکنون 67 نفر از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری ها و سایت های خبری استان در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند که 42 نفر از انها تایید نهایی شده اند.

,

آسیه حسین زاده افزود: 25 نفر نیز نقض مدارک داشته یا در وضعیت تایید مدیر مسئول هستند.

,

وی ابراز داشت: کسانی که قصد دارند در هیات مدیره خانه مطبوعات نامزد شوند تا 3 آبان سال جاری فرصت دارند کاندیداتوری خود را اعلام کنند و کسانی که در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام شده اند نیز تا 8 آبان امسال فرصت دارند نسبت به نام نویسی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

,

در این نشست خبرنگاران مشکلات فرار روی خود در استان از جمله عدم برخورداری از بیمه خبرنگاری را عنوان کردند.

,

 رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به نبود فضا و مکان مناسب برای فعالیت خانه مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: بدون پول و اعتبار نمی توان کاری در حوزه فعالیت های فرهنگی استان انجام داد.

,

همت الله دانش افزود: بسیاری از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایای بیمه خبرنگاری محروم هستند و مدیران مسئول موظفند نسبت به بیمه نمودن خبرنگاران خود اقدام نمایند.

,

وی عنوان کرد: در چند ماهی که از انتخابات خانه مطبوعات استان که به صورت سنتی برگزار شده بود طرح ها و برنامه هایی برای برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری کارگاه هاو جشنواره ها، اردوهای درون استانی و خارج از استان برای بهبود وضعیت خبرنویسی و گزارش نویسی اعضای خانه مطبوعات تهیه شد که به علت عدم وجود اعتبار لازم و تلاش معاونت مطبوعاتی برای برگزاری انتخابات نتوانست عملی شود.

,

وی از مدیران مسئول رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت های خبری،نشریات و روزنامه ها خواست جهت برخورداری خبرنگاران از مزایای خانه مطبوعات نسبت به بیمه نمودن آنان اقدام نمایند. 

,

 رئیس خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همانگونه که مدیران مسئول برای جلسات متفاوت لیست خبرنگاران خود را اعلام می کنند لازم است تا نسبت به معرفی خبرنگاران به تامین اجتماعی و بیمه کردن آنان اقدام نمایند.

,

 

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
---
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

 

,
, ,
 
,
 
,
عکس: ابراهیم عزیزی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه