اخبار داغ

امام جمعه کاشمر:

راه پیشرفت کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

راه پیشرفت کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا باید موجب ناامید شدن از بیگانگان شود راه اصلی توسعه و پیشرفت را تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت‌های درونی کشور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر حجت الاسلام سیدکاظم طباطبایی ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کاشمر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران این روزها در بهت اتفاق غیر منتظره‌ای به سر می‌برند و آن نه فقط به دلیل توهینی که به یک ملت بزرگ و باشرافت گردیده و نه تنها به دلیل موضع خصمانه آمریکا نسبت به محبوب‌ترین نهاد امنیتی کشور یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است بلکه به دلیل هرج و مرج سیاسی حاکم بر جهان و ادبیات سخیف گفتمان یک رییس جمهور که خود را بزرگ دهکده جهانی می‌داند است و این جای بسی تأسف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

امام جمعه کاشمر ادامه داد: حافظه تاریخی و سیاسی این ملت شرافتمند و صلح طلب و انسان‌دوست از این نوع اتفاقات تلخ و تهمت‌های ناروا بسیار دارد و تاریخ قضاوت خواهد کرد و ملت‌ها نظاره می‌کنند چرا که وجدان‌های بیدار و آگاه در جهان وجود دارد تا این مسائل و موضع‌گیری‌ها را محک بزند.

,

وی افزود: در واکنش‌های جهانی ملاحظه می‌شود که حمله‌ها و انتقادها به سوی رییس جمهور آمریکا آغاز شده است و هر چند ترامپ گمان می‌کند خوب حرف زده است اما همه قضیه این نیست زیرا امروز اعتمادی به دولت آمریکا در بین خود غربی‌ها باقی نمانده است و آمریکا برای همیشه خود را در چشم طرفدارانش هم بی‌اعتبار کرد.

,

طباطبایی تصریح کرد: حالا باید قضاوت کرد که متمدن و مترقی به چه کسی می‌گویند و پیروزی از آن کیست؟

,

وی گفت: ما ملت عاشورایی هستیم و در مرام و منطق ما بی‌ادبی و گستاخی وجود ندارد و پاسخ رییس جمهور ما عالمانه و محققانه و نشان عظمت و رشد سیاسی و کمال انسانی ملت ایران بود و لازم است همه صحبت‌های این دو رییس جمهور را کنار هم بگذارند و قضاوت کنند.

,

امام جمعه کاشمر خاطرنشان کرد: این اتفاقات هر چند تلخ و دردناک است اما امیدواریم موجب شود که به فرمایش مقام معظم رهبری بیش از گذشته سرپای خود بایستیم و به دیگران تکیه نکرده و از غیر و اغیار بی‌نیاز و خودکفا شویم و همان طور که تا کنون با تلاش و کوشش به این افتخارات نائل آمده‌ایم بعد از این نیز بدون چشم طمع به شرق و غرب، راه پیشرفت و تعالی خودمان را ادامه دهیم.

,

طباطبایی گفت: راه استقلال و بی‌نیازی از دیگران تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از خلاقیت‌های این ملت شریف است که باید مد نظر مسئولان باشد.

,

امام جمعه کاشمر همچنین با گرامیداشت حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در کاشمر گفت: خراسان رضوی یک استان بزرگ و باعظمت از لحاظ فرهنگی، معنوی و سوابق تاریخی است و می‌شود در حد یک کشور این استان را محک زد.

,

طباطبایی خاطرنشان کرد: شهرستان کاشمر از یک آرامش و تعامل خوب در بین مدیران برخودار است و همین باعث شده است که شاهد خدمات خوب و موفقی در این شهرستان باشیم.

,

وی اظهار داشت: ما سعی کرده‌ایم هیچ گونه درگیری جناحی و حزبی در این شهرستان وجود نداشته باشد تا مسئولان بتوانند در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه