اخبار داغ

راه اندازی دو مرکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در اسفراین

راه اندازی دو مرکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در اسفراین
مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه تاکنون 2 مرکز مشاوره و ارائه خدمات مراقبت های پرستاری در منزل در شهرستان اسفراین راه اندازی شده است گفت : برای استفاده از این خدمات در جامعه،  نیازمند فرهنگ سازی درست هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سپهرآیین،د خانم کاظمی مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه با توجه به نیاز برخی بیماران به مراقبت های درمانی بعد از ترخیص از بیمارستان  ، بیماران صعب العلاج و سالمندان این مراکز افتتاح شد گفت : با فعالیت این مراکز ، حوزه عملکرد پرستاران در حوزه سلامت در خانواده ها گسترده تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

وی افزود : مراقبت از زخم و تعویص پانسمان ، انواع استومی ها ، سرم تراپی ، رژیم دارویی و تغذیه ای ، تزریقات ، نراقبت از بیماران و آموزش به بیماران از جمله خدماتی است که پرستاران در منزل به بیماران ارائه می دهند.
مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به اینکه این مراکز برای تامین خدمات پرستاری با بیمه ها نیز عقد قرارداد دارد گفت : مرکز پرستاری سینا در چهار راه خرمشهر و مرکز پرستاری حضرت زینب (س) در خیابان امام رضا (ع)جنب معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسفراین آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه