اخبار داغ

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد:

فوت 91 نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد در شش ماه/ 67 درصد فوتی ها در شهرستانهای بویراحمد و دنا هستند

فوت 91 نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد در شش ماه/ 67 درصد فوتی ها در شهرستانهای بویراحمد و دنا هستند
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، از فوت 91 نفر در 6 ماهه گذشته در استان خبر داد و گفت:67 درصد فوتی ها مربوط به شهرستانهای بویراحمد و دنا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، کامروز امینی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس این آمار 91 نفر در شش ماه سال 96 در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 92 نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد:آمار مراجعه به مراکز پزشکی قانونی در سطح استان در حوادث رانندگی، شهرستانهای بویراحمد و دنا 61مورد ، گچساران 11 و کهگیلویه 19 مورد بوده است.

,

امینی عنوان کرد: 15مورد از تصادفات درون شهری، 71 مورد برون شهری و 5 مورد جاده روستایی بوده است.

,

مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از این تعداد 26 نفر زن و 65 نفر مرد بوده که 41 نفر آنها مجرد و 50 نفر متاهل بوده اند.

,

وی بیان کرد: بیشترین آمار ثبت فوتی ها در ماههای فروردین با 20 مورد، مرداد با 18 مورد و خرداد با 17 مورد بوده است.

,

امینی افزود: از تعداد 92 نفر فوت در شش ماه سال 96در حوادث رانندگی، 24 نفر راننده، 22 نفر عابر، 45 نفر سرنشین یا ترک وسیله نقلیه ثبت شده است.

,

وی گفت: 59 مورد از تصادفات منجر به فوت در روز، 27 مورد در شب و 5 مورد در طلوع و غروب آفتاب بوده است

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: 40 مورد از تصادفات به علت برخورد دو وسیله نقلیه با یکدیگر صورت گرفته، 22 مورد برخورد وسیله نقلیه با عابر متوفی، 18 مورد واژگونی و سایر موارد شامل برخورد وسیله نقلیه با شی ثابت، سقوط و حریق بوده است.

,

57 درصد خودروها سواری بوده اند

,

امینی گفت: در 52 مورد از تصادفات خوردروی متوفی سواری بوده است. 9مورد موتور سیکلت و سایر موارد خودرو متوفی شامل وانت بار ،کامیون ، تریلی ، اتوبوس است. 22 نفر هم عابر بوده اند.

,

وی اظهار کرد: 54 مورد از تصادفات منجر به فوت در محل حادثه شده اندکه  تعداد 28 نفر در بیمارستان جان خود را از دست داده اند و 9 نفر در راه انتقال به بیمارستان اعلام شده است.

,

مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین آمار مصدومین ناشی از تصادفات در شش ماهه سال جاری دو هزار و 802 نفر بوده است که از این تعداد یک هزار و 43 نفر مرد و 759 نفر زن بوده اند . این آمار در مدت مشابه سال گذشته دوهزار و 311 نفر بوده است که 21.24 درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه