اخبار داغ

«طوفان بزرگ» آخرین فیلم غربی ها که دبی را تحت تسلط خود قرار می دهند

«طوفان بزرگ» آخرین فیلم غربی ها که دبی را تحت تسلط خود قرار می دهند
جرارد باتلر در جهانی است که ماهواره هایش تمام بلا ها را متوقف کرده اند و بعد دچار مشکل می شود. سپس دبی در آب خلیج فارس غرق می شود و به عمق 90 متر می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ با یک موج از خلیج دبی شروع به غرق شدن، فرار مردم و حتی رسیدن آب به بلندترین برج جهان می شود. فیلمی که تا به حال آن را ندیده اید. فیلم «طوفان بزرگ» آخرین فیلم غربی هاست که دبی را تسلط خود قرار می دهند. دولت برای ساخت این فیلم مکانی برای فیلم برداری، صحنه ای برای آینده،‌آسمان خراش و خط افق را پیشکش کردند. در میان تمامی تخریب های کامپیوتری، بینندگان نیز وقتی که کمی درباره کشور ها و ناحیه یاد می گیرند، نگاه آنی به امارات می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

دیل هادسون، پروفسور فیلم و رسانه های جدید در ابوظبی دبی گفت:« این فقط نوعی شهر آینده است که به ویرانی و تخریب آنها چشم دارند و برای نمایش به افراد در هالیوود ایالت متحده استفاده می شود. این شهر، شهر دیگری است، این خاورمیانه نیست، جایی است که آنها فکر می کنند می توانند مشغول کشیش افراد مذهبی و ظلم و ستم به زنان شوند.

,

بازیگر معروف فیلم «طوفان بزرگ» جرارد باتلر در جهانی است که ماهواره هایش تمام بلا ها را متوقف کرده اند و بعد دچار مشکل می شود. سپس دبی در آب خلیج فارس غرق می شود و به عمق 90 متر می رسد.

,

پیش نمایش فیلم نشان می دهد که تمام شهر های جهان از بین می رود. کمیسیون فیلم و تلویزیون دبی یک صدای هیجان انگیز و تعجب آور جیر جیر را که درباره رسیدن سونامی به برج 828 متری خلیفه در زمینه فیلم به گوش می رسد سوالی داشتند. این کمیسیون نتوانست جوابی برای این سوال پیدا کند.

,

این اولین فیلم غربی ها درباره دبی نیست. در فیلم «ماموریت غیرممکن- پیوند نامه غول ها» در سال 2011 صحنه ای وجود داشت که تام کروز از برج خلیفه فرار می کند. این برج جهانی در فیلم ماموریت غیرممکن نابود می شود اما دبی در شن و ماسه غرق می شود.

,

در سال 2016، فیلم « آنسوی ستاره های دنباله دار » دبی به عنوان شهری مثل یورک تون بوده و توسط نیروی دیکتاتور کرال مورد حمله قرار می گیرد. این شهر بنری دوباره در فیلم «روز استقلال: بازخیز» در سال 2016 هدف بیگانگان قرار می گیرد که در آن جنگجو ها برج خلیفه به عنوان پیشکش به لندن می برند. تولیدکنندگان این فیلم به دلیل نگاه فضایی خود، شهر دبی را انتخاب کردند.

,

حتی در بعضی صحنه های این فیلم عرب ها با لباس مخصوص خودشان نمایش داده می شوند.

,

مترجم: رضا ملاحسینی پورشکری

,

منبع:دیلی استار / 17 اکتبر

, دیلی استار ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه