اخبار داغ

با هنرمندی نقاش سبزواری:

اثر پوتین‌های نظامی بر چهره ترامپ ماندگار می‌شود

اثر پوتین‌های نظامی بر چهره ترامپ ماندگار می‌شود
هنرمند سبزواری تصویر منفورترین سیاستمدار جهان را با اثر پوتین های نظامی بر روی زمین ثبت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار، مجتبی مومن، نقاش سبزواری برای محکوم کردن توهین های رئیس جمهور آمریکا در خصوص ملت شریف ایران صورت وی را با استفاده از پوتین های نظامی بر روی زمین ثبت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار, ، مجتبی مومن، نقاش سبزواری برای محکوم کردن توهین های رئیس جمهور آمریکا در خصوص ملت شریف ایران صورت وی را با استفاده از پوتین های نظامی بر روی زمین ثبت خواهد کرد.,

 

,

وی در تشریح چگونگی انجام این کار و نحوه ثبت این اثر با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا در صحیت هایی ملت ایران را تروریست خوانده و همچنین بر تحریم سپاه پاسدارن به عنوان یک نهاد تروریستی تاکید کرده، اظهارداشت: هر فرد به فراخور مسئولیت و جایگاه پاسخی به اراجیف ترامپ داده و من نیز به عنوان یک هنرمند بهترین پاسخ را نقاشی چهره وی با پوتین نظامی و روی زمین دانستم.

,

 

,

این هنرمند سبزواری بابیان اینکه استفاده از کفش و پوتین نظامی در ثبت چهره ترامپ به نوعی نمایش قدرت نظامی ایران است تاکید کرد: ارزش هنر بسیار بیشتر ازآن است که  برای ثبت چهره فردی که دستش به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است از دست استفاده شود.

,

 

,

مومن در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران پاسخ آمریکا و دشمنی هایش را تاکنون در میدان های مختلف داده اند تصریح کرد: تلاش برای از بین بردن وحدت ملی و ایجاد نفاق در بین مردم سیاستی است که دشمنان برای ایجاد راه نفوذ در کشور است.

,

 

,

این هنرمند سبزواری همزمان با تشییع شهید حججی شهید بی سر مدافع حرم در اقدامی ارزشمند، تصویر چهره شهید محسن حججی با بیش از ۷۰ هزار اثر انگشت و با مشارکت پرشور مردم انقلابی دیار سربداران ثبت کرد

,

 

,

این اقدام که به گفته وی ادای دینی به ساحت شهدای مدافع حرم بود، انعکاس گسترده ای در رسانه های کشور و شبکه‌های مجازی داشت.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه