اخبار داغ

امام‌جمعه درگز:

مذاکره مجدد معنا ندارد/ در صورت ادامه بدعهدی ایران باید از برجام خارج شود

مذاکره مجدد معنا ندارد/ در صورت ادامه بدعهدی ایران باید از برجام خارج شود
خطیب جمعه درگز گفت: ایران به تمام تعهداتش عمل کرده است و باید غرب نیز به‌طور کامل به تعهدات خودش عمل کند؛ در غیر این صورت ایران باید از برجام خارج شود و به رشد انرژی هسته خود بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار درگزخبر در خصوص چرایی سخنان اخیر ترامپ گفت: درحالی‌که دولت‌های آمریکایی توقع داشتند با گروه‌های تروریستی و تکفیری، عراق و سوریه را تحت کنترل خود دربیاورند؛ شکست سنگینی را متحمل می‌شوند، بنابراین سخنان اخیر ترامپ حاصل این مسئله است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر ,

 

,

امام‌جمعه درگز درباره اهمیت و اثر مقاومت در منطقه بیان داشت: به لطف شهدای انقلاب اسلامی، مدافعین حرم و حضور نیروهای مختلف مقاومت در منطقه، داعش در حال محو شدن است.

,

 

,

وی افزود: اقدامات آمریکا در منطقه برای تأمین منافع اسراییل و ایجاد حاشیه امن برای آن صورت گرفته است.

,

 

,

آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوتی ندارد

, آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوتی ندارد,

 

,

حجت‌الاسلام ایروانی بابیان اینکه آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوتی ندارد؛ اضافه کرد: آمریکا همیشه دشمن اسلام بوده و خواهد بود؛ اما روش‌های مقابله آن‌ها و به‌خصوص با کشور ایران اسلامی متفاوت است.

,

 

,

وی ادامه داد: در یک دوره زمانی، آن‌ها با دستکش نرم مخملی با ما دست می‌دهند و در یک دوره زمانی دیگر با خشونت علیه ما سخن می‌گویند.

,

 

,

خطیب جمعه درگز با تأکید به آنکه همه روسای آمریکا در یک خط حرکت می‌کنند، گفت: لبخند و خشم آمریکا ادامه‌دهنده یک جریان استکباری و صهیونیسمی است.

,

 

,

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: آمریکا دشمنی‌اش را تا زمانی که ما دست از اعتقاداتمان برنداریم، ادامه می‌دهد.

,

 

,

مردم و مسئولان هوشیار باشند

, مردم و مسئولان هوشیار باشند,

 

,

حجت‌الاسلام ایروانی با تأکید به حفظ هوشیاری مسئولان نظام خاطرنشان کرد: اینکه فکر کنیم اروپا بین ایران و آمریکا، ایران را انتخاب می‌کند تفکر اشتباهی است و لازم است مسئولان نسبت به آن هوشیار باشند.

,

 

,

وی تأکید کرد: اروپا به دنبال منافع و ایفای نقش بازیگری خود است.

,

 

,

خطیب جمعه درگز به پیش‌بینی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خودشان فرموده بودند؛ آمریکا بدعهد است و به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

,

 

,

وی بابیان اینکه سخنان ترامپ حجت را بر مردم مسلمان ایران تمام کرد، گفت: آن‌ها می‌خواهند مذاکرات را ادامه دهند و از ملت ایران امتیازهای مختلفی را بگیرند که مردم و هم مسئولان باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

,

 

,

مذاکره مجدد معنا ندارد

, مذاکره مجدد معنا ندارد,

 

,

حجت‌الاسلام ایروانی تأکید کرد: هیچ‌کسی حق ندارد وارد مذاکره مجدد در این موضوعات شود؛ چراکه ایران به تمام تعهداتش عمل کرده است و باید غرب نیز به‌طور کامل به تعهدات خودشان عمل کنند؛ در غیر این صورت ایران باید از برجام خارج شود و به رشد انرژی هسته خود بپردازد.

,

 

,

وی افزود: هیچ تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد؛ هر اقدامی که دشمن انجام دهد برای ما تبدیل به یک فرصت می‌شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: دشمن ناخواسته با این اقدامات خود سبب ایجاد وحدت همه‌جانبه در کشور ما شده است که درنهایت رشد کشور ما را به دنبال دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه