اخبار داغ

اقدام قابل تحسین استاندار جدید گلستان ؛

شروع اولین روزکاری استاندار جدید با حضور در مزار شهداء

شروع اولین روزکاری استاندار جدید با حضور در مزار شهداء
استاندار گلستان در نخستین روز کاری خود، با حضور در گلزار شهدای گرگان، با آرمانهای شهدا و امام راحل تجدید میثاق کرد و گفت: از نظر بنده، اولویت کاری ما میثاق با شهدایی است که به ما آرامش دادند تا بتوانیم در امنیت کامل به کارمان ادامه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان اظهارکرد: اگر به کشورهای اطراف خود نگاهی بیندازیم می بینیم که در همه این کشورها جنگ است و ما این امنیت را مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون پاک شهدای گرانقدر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی با بیان اینکه احساس وظیفه کردم تا در نخستین روز کاری در این استان به این شهدای عزیز ادای احترام کنم، افزود: تلاش همه ما، در کنار امنیت، ایجاد توسعه است.

,

هاشمی خاطرنشان کرد: اصلاح شاخص های توسعه، نیازمند امنیت است و امیدواریم بتوانیم در طول دوره خدمت، شاخص های توسعه ای استان از جمله کاهش نرخ بیکاری، حوزه راه، بهداشت و درمان و ... را ارتقا دهیم و در نزد مردم استان سربلند باشیم.

,

لازم به ذکر است؛ دکتر سید مناف هاشمی به همراه مدیران ارشد استانی ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان، در بارگاه امام زاده عبدا... گرگان حضور یافت و نسبت جایگاه والای ایشان با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

,

 111۰۹ ۲۴ ۰۷ 2

, 111۰۹ ۲۴ ۰۷ 2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه