اخبار داغ

پایتخت سنگ ایران و ظرفیت هایی که توجه جدی مسئولین را می طلبد

افتتاح دو کارخانه مدرن سنگ جهان در محلات/کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ تا سال آینده در کشور بهره برداری می شود

افتتاح دو کارخانه مدرن سنگ جهان در محلات/کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ تا سال آینده در کشور بهره برداری می شود
فرماندار شهرستان محلات گفت: محلات پایتخت سنگ ایران است و به زودی دو کارخانه مدرن جهان در محلات به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح محلات،علی زینی وند فرماندار شهرستان محلات، در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران-نیم ور که در شهرستان محلات برگزار شد، ضمن خیر مقدم گویی به فعالان بخش سنگ،مسئولین و حاضران گفت: نمایشگاه سنگ محلات یکی از رویداد های بی نظیر منطقه و مهمترین رویداد صنعت سنگ در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات,

محلات افتخار کشور و پایتخت سنگ ایران است/تجلی هنر سنگ محلات در صحن حضرت زهرا(س)

, محلات افتخار کشور و پایتخت سنگ ایران است/تجلی هنر سنگ محلات در صحن حضرت زهرا(س), محلات افتخار کشور و پایتخت سنگ ایران است/تجلی هنر سنگ محلات در صحن حضرت زهرا(س),

زینی‌وند اظهار کرد: محلات پایتخت سنگ ایران است و به زودی دو کارخانه مدرن جهان در محلات به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی افزود: هنر نمایی فعالان بخش سنگ شهرستان محلات بر کسی پوشیده نیست، نمونه بارز این هنرنمایی در ستون های صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف تجلی یافته است.

,

وجود ۱۲ درصد ذخایر سنگ تراورتن جهان در محلات

, وجود ۱۲ درصد ذخایر سنگ تراورتن جهان در محلات, وجود ۱۲ درصد ذخایر سنگ تراورتن جهان در محلات,

فرماندار شهرستان محلات تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ درصد سنگ تراورتن ایران و ۱۲ درصد ذخایر سنگ تراورتن جهان در شهرستان محلات وجود دارد.

,

زینی‌وند افزود:رکود در بازار سنگ ضربه مهلکی به این صنعت وارد کرد به گونه‌ای که در حال حاضر شاهد انباشت سنگ‌های فراوری شده در کارخانجات مربوطه هستیم.

,

وی در ادامه گفت: قیمت تمام شده سنگ های فرآوری شده نیز در بازار به گونه‌ای نیست که تولید کنندگان بتوانند به رقابت در بازار جهانی بپردازند.

,

احداث کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ

, احداث کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ, احداث کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ,

فرماندار شهرستان محلات بیان کرد: به علت نبود بازار ترکیه در منطقه این صنعت در حال حرکت به سمت صنایع جانبی است و در حال حاضر احداث دو کارخانه تولید کاغذ از ضایعات سنگ در دستور کار قرار دارد که یکی از این صنایع تا آغاز سال جدید به بهره برداری خواهد رسید.

, .,

زینی‌وند اظهار کرد: شهرستان محلات در حوزه گل و گیاه و پرورش ماهیان زینتی نیز از پتانسیل‌های ویژه‌ای برخوردار است که می‌توان آن‌را در  جهان کم نظیر دانست.

,

وی افزود: پتانسیل دیگر شهرستان محلات مربوط به حوزه گردشگری است که توجه ویژه مسئولین در این بخش را می‌طلبد.

,

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران :
نمایشگاه سنگ نیم ور؛اولین نمایشگاه تخصصی سنگ تزئینی کشور

, مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران :,
, نمایشگاه سنگ نیم ور؛اولین نمایشگاه تخصصی سنگ تزئینی کشور , نمایشگاه سنگ نیم ور؛اولین نمایشگاه تخصصی سنگ تزئینی کشور ,

, , ,

محمد حلاجیان، مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات گفت: در این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای برزیل، هند، چین و ایتالیا حضور دارند که در مساحتی با وسعت ۹۰ هزار متر مربع به ارائه تولیدات خود در این عرصه پرداخته‌اند.

,

حلاجیان با اشاره به ویژگیهای بارز این نمایشکاه گفت: حضور هیئتهای تجاری از کشورهای مختلف، رشد ۲۰ درصدی حضور شرکت‌های خارجی و نمایش ۸ هزار تن سنگ خام، برگزاری سمینارهای آموزشی، حضور مجلات خارجی از کشور ایتالیا، هند، چین و مجموعه های معدنی از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه است.

,

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران-نیم ور در محلات تصریح کرد: نمایشگاه سنگ نیم ور اولین نمایشگاه تخصصی سنگ تزئینی کشور است که با نمایشگاه‌های سنگ ایتالیا، برزیل، هند و غیره به صورت مستقیم در ارتباط است.

,

حلاجیان با اشاره به عناوین برنامه‌های نمایشگاه سنگ محلات گفت: افزایش فضای نمایشگاه، ایجاد مراکز تخصصی پژوهشی سنگ و فروش خارجی از مهمترین برنامه های نمایشگاه خواهد بود.

,

برنامه ریزی برای ساخت مسجد تمام مرمر از سنگ های معدنی ایران

, برنامه ریزی برای ساخت مسجد تمام مرمر از سنگ های معدنی ایران, برنامه ریزی برای ساخت مسجد تمام مرمر از سنگ های معدنی ایران,

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه ساخت مسجد تمام مرمر ایران با استفاده از سنگ مرمر از تمامی معادن ایران برای نمایش فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در دستور کار سال آینده ما قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه