اخبار داغ

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد:

دفاتر ICT روستایی یزد به فعالیت خود ادامه می‌دهند

دفاتر ICT روستایی یزد به فعالیت خود ادامه می‌دهند
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد گفت: اعتراض دفاتر پست بانک به اجرایی شدن تفاهم نامه ای که بین شرکت مخابرات و پست بانک بابت پرداخت سهمی از کارمزد خدمات پست بانک به مخابرات بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه ای که در مرداد ماه سال 95 در سطح ملی، بین شرکت مخابرات ایران و پست بانک منعقد شد، اظهار کرد: تعدادی از دفاتر ICT روستایی (تنها 16 دفتر در یزد) که بدون هیچگونه قرارداد و پرداخت اجاره در مکان متعلق به شرکت مخابرات در حال ارائه خدمات از جمله خدمات مالی پست بانک هستند باید سهمی از کارمزد خدمات پست بانک خود را به مخابرات بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اکرم فداکار در ادامه گفت: قابل ذکر آنکه این تفاهمنامه با همکاری خوب مخابرات و پست بانک و با هدف کمک به این دفاتر تاکنون در استان اجرایی نشده است.

,

وی با بیان اینکه اعتراض دفاتر به اجرایی شدن این تفاهم نامه بود که البته موضوع ملی است و استان اعتراض دفاتر را به اجرایی شدن آن مدتها پیش به سطح ملی منعکس نموده است تا بررسی لازم صورت پذیرد، افزود: این مسئله و سایر موضوعات مربوط به دفاتر ICT روستایی در آیین نامه جامعی که در مجموعه وزارت ارتباطات درخصوص مجوز، نظارت، نحوه ارائه خدمات و ... این دفاتر در حال تدوین است حل و فصل خواهد شد.

,

فداکار اذعان کرد: براساس مصوبات جلسه روزجاری مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با توافقاتی که با نمایندگان این دفاتر صورت گرفت، با هدف کمک به این دفاتر، مقرر شد که تا زمان ابلاغ آیین نامه مذکور، مشکلات، مدیریت شده و این دفاتر بتوانند کما فی السابق خدمات خود را به روستائیان عزیز ارائه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه