اخبار داغ

وضعیت نامناسب معابر اردل داد مردم را در آورد

وضعیت نامناسب معابر اردل داد مردم را در آورد
اهالی شهر اردل در حالی از وضعیت نامناسب آسفالت کوچه‌ها و معابر گلایه مند هستند که گویی مسئولان شهری و حتی شهرستان چندان توجهی به عمران و آبادانی و آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر اردل ندارند به طوریکه تردد روزانه مردم نیز با مشکلاتی روبه‌رو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تأثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب خیابانها است اما امروزه به هر کوی و برزن شهر اردل مرکز شهرستان اردل که می‌روی آسفالت‌های چهل تکه و وصله شده‌ای را می‌بینی که سالهاست در این خیابانها و کوچه ها خود نمایی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, .,

,
, ,

مبحث آسفالت و کیفیت مطلوب خیابانها یکی از شاخصه‌های جدی مدیریت شهری است، اما این روزها در شهر اردل به هر کجا که نگاه می‌کنی به جای سطح صاف و یکدست فقط پستی و بلندی است که چشم را می‌آزارد.

, .,

, ,
, ,
,

چاله‌ها و پستی بلندی‌های خیابان‌ها و کوچه های شهر اردل علاوه بر آنکه آسیبهایی را متوجه عابران پیاده می‌کنند، منشأ بسیاری از حوادث رانندگی هم هستند و علاوه بر خسارات جانی، هزینه‌های زیادی را روی دست صاحبان خودروها می‌گذارند.

, .,
, ,

حفاری‌های وقت و بی وقت شرکت‌های خدمات رسان را می‌توان از دیگر عوامل تخریب آسفالت خیابانها عنوان کرد.
 

, .,
,

, ,
, ,

اهالی شهر اردل در حالی از وضعیت نامناسب آسفالت کوچه‌ها و معابر گلایه ‌مند هستند که گویی مسئولان شهری و حتی شهرستان چندان توجهی به عمران و آبادانی و آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر  اردل ندارند به طوریکه تردد روزانه مردم نیز با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

در هر حال باید گفت وضعیت نامناسب خیابان‌های  شهر اردل و حتی کوچه‌پس‌کوچه‌های آن محل گلایه مشترک بیشتر افراد است که رفع این مشکل، همت مسئولین شهری و حتی شهرستان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه