اخبار داغ

شهردار شاندیز:

یک پنجم از بودجه امسال شهرداری شاندیز محقق شده است/ انتظار معجزه نداشته باشید

یک پنجم از بودجه امسال شهرداری شاندیز محقق شده است/ انتظار معجزه نداشته باشید
شهردار شاندیز ضمن تشریح چگونگی پاسخ به مطالبات مردمی تصریح کرد: بودجه شهرداری در سال 96 مبلغ 30 میلیارد تومان بوده و تحقق عددی آن تا پایان شش ماهه اول شش میلیارد بوده است، بنابراین با شرایط موجود از شهرداری شاندیز انتظار معجزه نداشته باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، بهرام نکاحی شهردار شاندیز صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدید شاندیز ضمن تأکید بر لزوم امانتداری برای مردم خطه شاندیز گفت: ظرفیت های شهری طرقبه و شاندیز امروز مطالبات بزرگی را در این شهرها از سمت مردم بوجود آورده است و باید این انتظارات را پاسخگو باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی با اشاره به برخی انتظارت مردم از شهرداری افزود: به دلیل عدم استقرار ادارات چندان در این بخش شهرداری به عنوان مأمن مردم و جایگاه پاسخگویی بوده لذا دیگر دستگاه های احرایی در این راستا کمک رسانی داشته باشند.

,

 

,

شهردار شاندیز اظهار کرد: هجوم مطالبات در این منطقه ما را از روند احرای عقب انداخته است و امروز مردم از طرح های جامع و تفصیلی جلوتر هستند.

,

 

,

وی افزود: اتفاقات ایجاد شده در منطقه با حوزه عملکردی و نظارتی فاصله زیادی دارد و باتوجه به توقعات مردمی شرایط سخت برای کار کردن در این فضا مهیا شده است.

,

 

,

نکاحی ضمن تشریح چگونگی پاسخ به مطالبات مردمی تصریح کرد: بودجه شهرداری در سال 96 مبلغ 30 میلیارد تومان بوده و تحقق عددی آن تا پایان شش ماهه اول شش میلیارد بوده است، بنابراین با این شرایط موجود از شهرداری شاندیز انتظار معجزه نداشته باشید.

,

 

,

وی افزود: برای تحقق مطالبات باید تغییرات اساسی انجام دهیم و نیازمند حمایت مردمی و فرهنگی مسئولان هستیم و برای اجرای مطالبات نیاز به همگرایی و تعامل همه جانبه داریم.

,

 

,

شهردار شاندیز به اشاره به برخی ویژگی های لازم از جمله رضایت خدا، وجدان کاری، احترام به حقوق شهروندی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان گفت: انحراف ازطرح جامع به عنوان اشکال اساسی در سیستم شهرداری وجود دارد.

,

 

,

وی باتوجه به تورم نیروی انسانی و عموما نیروی غیرمتخصص در مجموعه شهرداری بیان کرد: وضعیت موجود شهرداری شاندیز از لحاظ نیروی متخصص قابلیت اجرایی شدن مطالبات را ندارد و ناگزیر به ایجاد تغییرات هستیم در این راستا به برنامه سه ماهه نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه