اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

نقد عملکرد مسئولین می‌تواند باعث انسجام شود

نقد عملکرد مسئولین می‌تواند باعث انسجام شود
اعضای شورای شهر و شهردار جدید گالیکش با خسروی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه فرماندار گالیکش در این دیدار ضمن تبریک انتخاب شهردار و شروع به کار وی با اشاره به اهمیت کار و لزوم تعامل و انسجام اظهار داشت: باید با پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای و با یک برنامه‌ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر تلاش کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

حسن خسروی خاطرنشان کرد: همه ما پس از اتمام دوره مسئولیت باید ارزیابی شویم که چقدر در راستای خدمت به مردم و توسعه شهر موفق بوده‌ایم. اگر کارنامه ما مثبت باشد مردم و خداوند هم راضی خواهند شد.

,

وی با اشاره به فرمایشی از حضرت امام (ره) اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در نظر داشته باشیم حفظ انسجام و وحدت است.

,

فرماندار گالیکش بابیان اینکه ما موظفیم همه ارکان نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنیم، تأکید کرد: حفظ و تقویت اقتدار تمام ارکان نظام، حفظ خود نظام است.

,

خسروی در ادامه افزود: نقد عملکرد هرکدام از مسئولین که با نیت تخریب نباشد، قطعاً می‌تواند باعث تقویت عملکرد و انسجام ‌شود.

,

وی گفت از ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد و همچنین راه‌های تشویقی برای آبادانی شهر استفاده کنید تا ان‌شاءالله شاهد ترقی و توسعه شهر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه