اخبار داغ

فرماندار قاینات:

30 روستای قاینات تلفن ثابت ندارد

30 روستای قاینات تلفن ثابت ندارد
فرماندار قاین بابیان این که در قاینات 64 روستای بالای 20خانوار فاقد اینترنت هستند؛ گفت:30 روستای شهرستان تلفن ثابت ندارند که از این تعداد23روستا بالای 20خانوار جمعیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، کهن ترابی فرماندار قاین در جلسه بررسی  روند توسعه زیرساختها،نیازهاومشکلات حوزه ارتباطی شهرستان های قاینات وزیرکوه که با حضور تعدادی از مسئولین استانی ونماینده شهرستان های قاینات وزیرکوه در فرمانداری قاین برگزار شد اظهارداشت:اگرچه تا حدودی در حوزه فناوری در سطح شهر مشکلات چندانی نداریم اما در حوزه روستایی در شهرستان مشکلات تقریبا زیادی داریم وبر اساس قولی که وزیر ارتباطات دولت یازدهم جناب آقای واعظی داده بود که روستاهای بالای 20خانوار از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد لذا ما در دهگردشی هایی که به روستاها داشتیم قول هایی به مردم دادیم اما این قول وزیرعملی نشد ومردم نیز به جد پیگیر قول هایی هستند که داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی بابیان این که در قاینات 64روستای بالای 20خانوار فاقد اینترنت است گفت:30روستای شهرستان تلفن ثابت ندارند که از این تعداد23روستا بالای 20خانوار جمعیت دارند.

,

کهن ترابی در ادامه با ارائه گزارشی از کمبود زیرساختها در برخی روستاها گفت:19روستای بالای 20خانوارشهرستان قاینات  نیاز به توسعه شبکه دارند و40روستا فاقد پوشش تلفن همراه می باشد.

,

وی ادامه داد: 16روستا نیاز به توسعه شبکه اینترنت دارند و22روستاباوجود داشتن تلفن همراه اما،دارای مشکلات آنتن دهی هستند که 21روستاازاین تعداد بازهم بالای 20خانوار جمعیت دارند.

,

کهن ترابی با بیان این که 7روستای شهرستان قاینات واجد شرایط پست بانک هستند گفت: متاسفانه دراین روستاهای واجد شرایط پست بانک نداریم در حالی که پست بانک یکی از نیاز های امروزی  روستایی به خصوص در روستاهای با جمعیت بالا است.

,

فرماندارد قاین در ادامه گفت:4نقطه شهری علاوه بر شهر قاین داریم که در شهر اسفدن 50واحد مسکونی فاقد تلفن ثابت است وآنتن دهی در برخی نقاط شهر اسفدن دچار مشکل است. واینترنت3Gهم ندارد،مسکن مهر شهر خضری دشت بیاض  ونیمبلوک نیز تلفن ثابت ندارند.

,

کهن ترابی در پایان گفت:در حوزه فناوری شهرستان قاینات به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان  وبعد از بیرجند بیشترین جمعیت رادارد وپراکندگی روستاها زیاد است ونیازمند توجه بیشتر مسئولین استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه