اخبار داغ

در کنگره اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان؛

تجلیل از منتخبین جشنواره های دانش آموزی

تجلیل از منتخبین جشنواره های دانش آموزی
در دومین اجلاسیه دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی از دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری تقدیر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز،دومین اجلاسیه دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور اعضای قرارگاه ملی سال تحصیلی گذشته و جاری و تقدیر از منتخبین جشنواره های دانش آموزی از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه لغایت جمعه۲۱ مهرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

اجلاسیه کنگره همه ساله با حضور چهره های ملی در اواخر شهریورماه و یا اوایل سال تحصیلی جدید، با هدف تعیین اعضای جدید شورای مرکزی و تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید قرارگاه ملی برگزار می شود.

مسوولین انجمن اسلامی که بر اساس احراز صلاحیت و انتخابات تا سطح قرارگاه ملی راه یافته اند، در جلسات مختلفی که در طول سال تحصیلی برگزار می کنند نسبت به طراحی برنامه های جریانساز در سطح ملی، بسترسازی جهت پیگیری مطالبات دانش آموزی منتقل شده از طرف قرارگاه استان، مشاوره در طراحی برنامه های محوری اتحادیه، جمع آوری و بررسی نظرات، پیشنهادات و طرح های اعضای قرارگاه های استانی، شهری و انعکاس آنها به قرارگاه جنبش دانش آموزی و عملیاتی سازی مصوبات قرارگاه جنبش دانش آموزی و شورای مرکزی بحث و تبادل نظر می نمایند.

در دومین اجلاسیه از کنگره دوازدهم به روال همه ساله از منتخبین شرکت کنندگان در جشنواره های دانش آموزی که در طول سال تحصیلی گذشته برگزار گردیده بود، تجلیل بعمل  آمد، که استان چهارمحال و بختیاری، سال تحصیلی گذشته نیز در چندین جشنواره حائز رتبه های برتر کشوری شد.

لازم به ذکر است از آقایان  احمد اسکندری مدیر مدرسه، محمدعلی گودرزی معاون پرورشی، احمدرضا حبیبی معاون فرهنگی و اجتماعی، فرشاد ربیعی معاون آموزش و امورعلمی
سید عرفان دانیالی مسئول انجمن و آقای مهدی پورجم مربی از آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی به عنوان رتبه سوم جشنواره انجمن برتر مرحله کشوری تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه