اخبار داغ

درخواست حشد الشعبی برای بازگشت کُردها

درخواست حشد الشعبی برای بازگشت کُردها
در جلسه‌ای با حضور فرماندهان حشد الشعبی، استاندار استان صلاح الدین و فرماندهی ارتش عراق در این منطقه (عملیات دجله) در فرمانداری حشد در طوزخورماتو، آخرین تحولات این منطقه بررسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه‌ای با حضور فرماندهان حشد الشعبی، استاندار استان صلاح الدین و فرماندهی ارتش عراق در این منطقه (عملیات دجله) در فرمانداری حشد در طوزخورماتو، آخرین تحولات این منطقه بررسی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان این نشست، فرمانده حشد الشعبی گفت: «این جلسه به میزبانی حشد الشعبی با حضور حاج ابو رضا النجار، فرمانده کل حشد در محور شمال، احمد الجبوری استاندار صلاح الدین، صباح آمرلی معاون فرمانده کل پلیس صلاح الدین، حسن محمد مهوس جانشین فرمانده کل عملیات دجله (ارتش عراق) و نیازی معمار اوغلو نماینده پارلمان و عضو کمیسیون امنیت و دفاع ملی برگزار شد.»

,

نجار در این نشست با ارائه دو طرح فرماندهی کل حشد الشعبی ابو مهدی المهندس را برای محافظت از دارایی‌ها و منازل شهروندان در شهرستان‌های طوز و کرکوک ارائه داد.

,

او در پایان از خانواده‌های کرد که به شمال عراق رفتند، درخواست کرد به خانه و کاشانه خود بازگردند: «امنیت به طور کامل در این مناطق برقرار شده است.»

,

منبع:اعلام الحربی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه