اخبار داغ

پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد
پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین در همدان رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، اظهار کرد: این جشنواره بیش از گذشته در بالندگی استان همدان نقش ویژه ای داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

فاضل عبادی در خصوص اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه، نشاط و شادابی، آموزش و تعلیم و تربیت از جمله اهداف برجسته برنامه های این چنینی است.

,

 

,

وی تاکید کرد: هنر های نمایشی مانند تئاتر  بسیار می تواند در تعلیم و تربیت کودکان مثمر ثمر باشد.

,

 

,

*همدان استان فرهنگی کشور است

, *همدان استان فرهنگی کشور است,

عبادی همدان را یکی از استان های فرهنگی هنری کشور دانست و افزود: نام این استان از هر جهت درخشندگی داشته و جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یک نمونه از درخشندگی آن است.

,

 

,

عبادی با بیان اینکه این جشنواره در بهتر شدن وضعیت تئاتر همدان موثر بوده یاد آور شد: امید است برنامه های این چنینی سبب خیر و برکت برای استان همدان شوند.

,

 

,

همچنین در آیین رونمایی از پوستر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: زبان فرهنگ و هنر بهترین زبانی است که می توان با آن به تبادل اندیشه ها پرداخت.

,

 

,

*جشنواره تئاتر راهی برای تبادل فرهنگ با ملت های دیگر

, *جشنواره تئاتر راهی برای تبادل فرهنگ با ملت های دیگر,

مصطفی خزاعی ادامه داد: استان همدان با ظرفیت بالا، با همت مسئولین اداره ارشاد استان و انجمن تئاتر همدان این زمینه را فراهم آورده تا جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این شهر برگزار شود.

,

 

,

وی این جشنواره را برای تبادل فرهنگ با ملت های دیگر مهم دانست و اضافه کرد: شهر های دیگر ایران حتی دیگر کشورها با حضور در این جشنواره با فرهنگ غنی و هنرمندان برجسته این استان آشنا می شوند.

,

 

,

خزاعی تصریح کرد: امیدوارم این جشنواره که رشد فکری و فرهنگی برای جامعه مابه دنبال دارد با تدبیر مسئولین رشد روز افزونی داشته باشد.

,

 

,

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این آیین ذکر کرد: این جشنواره تنها جشنواره تخصصی برای کودک و نوجوانان است که شهر همدان افتخار میزبانی آن را دارد.

,

 

,

مریم کاظمی با ابراز خرسندی گفت: از اینکه دبیر این جشنواره هستم خوشحالم و باعث افتخار است که در کنار هنرمندان و مسؤلین دلسوز این استان باشم.

,

 

,

همچنین حسین محب اهری یکی از پیشکسوتان هنر در این آیین ، تئاتر را یک ارتباط فرهنگی اعلام و تاکید کرد: از مسئولین و والدین تقاضا دارم دانش آموزان را برای تماشای نمایش ها در این جشنواره شرکت دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه