اخبار داغ

در گفتگو با عضو شورای اسلامی شهر بناب عنوان شد؛

تمبر بناب شهر دوچرخه ایران در نوزدهمین همایش استانی رونمایی می شود

تمبر بناب شهر دوچرخه ایران در نوزدهمین همایش استانی رونمایی می شود
عضو شورای شهر بناب از رونمایی تمبر بناب شهر دوچرخه ایران در نوزدهمین جشنواره استانی دوچرخه سورای در بناب خبر داد و گفت: از مردم بناب می خواهم با حضور گسترده در این همایش در ثبت ملی آن کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر صحرائی(ولائی) صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، حضور گسترده مردم بناب در نوزدهمین همایش بزرگ دوچرخه سواری را بسیار مهم دانست و گفت: از تمام هم استانی ها و بخصوص از همشریان عزیز اعم از پیر و جوان تقاضا دارم با حضور گسترده خود در این همایش در به ثبت رسیدن ملی بناب شهر دوچرخه ایران کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب،,

وی در ادامه افزود: در این همایش تمام مسئولان شرکت خواهند کرد و بنده نیز با دوچرخه در کنار مردم عزیز در این همایش شرکت خواهم کرد.

,

عضو شورای اسلامی شهر بناب یکی از اهداف این همایش را کمک به احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد و گفت: نوزدهمین همایش استانی دوچرخه سواری در بناب در راستای ثبت بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران، هوای پاک و احیای دریاچه ارومیه برای نوزدهمین بار در بناب برگزار می شود.

,

صحرایی از رونمایی تمبر “بناب شهر دوچرخه ایران” در نوزدهمین جشنواره استانی دوچرخه سواری در بناب خبر داد و گفت: امیدواریم با همت ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور، مسئولان استان و شهرستان، بناب هر چه زودتر به عنوان شهر دوچرخه ایران ثبت ملی شود.

,

وی در ادامه افزود: از تمام مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار تلاشگر بناب، شهرداری، ریاست اداره ورزش وجوانان و رئیس اداره میراث فرهنگی بناب تقاضا داریم در ثبت بناب به عنوان شهر دوچرخه ایران تلاش مضاعف داشته باشند.

,

محمد باقر صحرائی در پایان از تلاش شورای اسلامی شهر برای دریافت حق آبه بناب از صوفی چای خبر داد و گفت: با تمام تلاش بر این هستیم که سهم آب بناب را از صوفی چای دریافت کنیم که امیدواریم با پیگیری های انجام شده به نتیجه برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه