اخبار داغ

تشرف رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان به حرم مطهر رضوی

تشرف رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان به حرم مطهر رضوی
رئیس مجلس ایالت بلوچستان کشور پاکستان به همراه تعدادی از نمایندگان مجلس این ایالت به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و ضمن زیارت حضرت رضا(ع) از موزه مرکزی آستان قدس رضوی دیدن کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راحله دورانی امروز در حاشیه بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: امروز ششمین روز از سفرم به کشور ایران است که به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مشرف شده‌ام و از اینکه شرایط حضور برای من و گروه همراهم در حرم مطهر امام رضا(ع) فراهم شده است از مسئولان آستان قدس رضوی بسیار سپاسگزارم، چراکه علاقه فراوانی به حرم این امام رئوف دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز ,

 

,
رئیس مجلس ایالت بلوچستان کشور پاکستان به قدمت شهر مشهد مقدس به خصوص بارگاه منور حضرت رضا(ع) اشاره کرد و گفت: مضجع منور حضرت رضا(ع) از جنبه تاریخی قدمت بسیاری دارد و از همان قدیم الایام روابط مردم ایران به خصوص مشهد مقدس با ایالت بلوچستان کشور پاکستان به صورت دوستانه در جریان بوده است، بنابراین مقام و منزلت شهر مشهد مقدس نزد مردم این کشور بسیار محترم و معتبر است.
,
 
,
 
,
مولانا عبدالوصی، نماینده مجلس ایالت بلوچستان در پاکستان در ادامه این بازدید درباره حضورشان در مشهد مقدس و تشرف‌شان به حرم مطهر رضوی، بیان کرد: نخست از تلاش های دولت ایران و مسئولان آستان قدس رضوی قدردانی می‌کنم؛ چراکه شرایط حضور اعضای مجلس ایالت بلوچستان را در شهر مشهد مقدس برای زیارت حضرت رضا(ع) فراهم کردند.
,
 
,
 
,
وی به تشرف زائران پاکستانی به حرم حضرت رضا(ع) اشاره کرد و افزود: زائران کشور پاکستان با ارادت ویژه‌ای که به حضرت رضا(ع) دارند، بسیار به کشور ایران سفر می‌کنند.
,
 
,
 
,
گفتنی است؛ ایالت بَلوچستان بزرگ‌ترین ایالت کشور پاکستان است و حدود ۴۴ درصد از خاک پاکستان را در برمی‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه