اخبار داغ

فرماندار ملایر خبر داد؛

آغاز تولید میلگرد صنعتی قطر ۶۰ در واحد چشمه علی محمد فولاد جعفری ملایر

آغاز تولید میلگرد صنعتی قطر ۶۰  در واحد چشمه علی محمد فولاد جعفری ملایر
فرماندار ملایر گفت: پس از سال ها تعطیلی واحد نورد چشمه علی محمد و اشکالات ناشی از عدم راه اندازی کامل در زمان احداث، تولید میلگرد صنعتی قطر 60 در این واحد آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در حاشیه بازدید از مجموعه کارخانجات جعفری اظهار داشت: به دنبال راه اندازی مجدد واحد نورد شرکت فولاد زاگرس شهرستان ملایر در اردیبهشت ماه گذشته و اقدامات فروانی  راستای راه اندازی واحد نورد مجموعه کارخانجات جعفری، واقع در روستای چشمه علی محمد از بخش زند انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: این کارخانه در حال احیا بوده و به زودی به شاهد بازگشت مجدد این واحد به چرخه تولید خواهیم بود.

,

فرماندار ملایر با اشاره به پیگیری های مکرر نمایندگان و استاندار در سطح ملی و استانی در راستای احیاء کاذخانجات نورد فولاد و ذوب آهن جعفری، بیان کرد:  کارخانه نورد فولاد زاگرس از ماه ها پیش فعالیت مجدد خود را آغاز و هم اکنون نیز با ظرفیت تولید روزانه 80 تن انواع میلگرد در حال کار است.

,

وی افزود: برنامه ارتقاء ظرفیت و راه اندازی واحد ذوب آهن آن نیز به عنوان مکمل واحد نورد در دستور کار قرار دارد.

,

رضایی در خصوص واحد نورد چشمه علی محمد نیز بیان کردراه اندازی این واحد در دستور کار مدیریت ارشد شهرستان و مسئولین جدید شرکت قرار داشته و امروز پس از سال ها تعطیلی و اشکالات ناشی از عدم راه اندازی کامل در زمان احداث، تولید میلگرد صنعتی قطر 60 آغاز شده است.

,

وی گفت: هنوز اشکالات و نواقصی در بخش های مختلف کارخانه از جمله کوره ها و بخش تولید میلگرد و مفتول سایزهای پایین تر وجود دارد که با تلاش شبانه روزی مهندسین و کارگران در حال پیگیری و رفع است و امیدواریم در اسرع وقت این واحد به بهره برداری کامل برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه