اخبار داغ

حجت الاسلام ماندگاری:

امروز یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی دشمن نااُمید کردن مردم است

امروز یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی دشمن نااُمید کردن مردم است
سخنران و کارشناس برنامه سمت خدا در گلپایگان گفت: چشم انداز جمهوری اسلامی چشم انداز خوبی است و کسی حق ندارد دیگران را ناامید کند اما باید داست همین ناامیدی ابزار دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ کارشناس برنامه سمت خدا بیان کرد: امروز یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی دشمن ناامید کردن مردم از انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در مراسم شهادت امام سجاد(ع) که شامگاه دیشب در سقاخانه گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی در برخی زمینه ها مشکلاتی پیدا کرده است، به خاطر داشته باشیم خدا در اداره دنیا مشکلی ندارد.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت جامعه ما رضایت بخش نیست، خاطرنشان کرد: چشم انداز جمهوری اسلامی چشم انداز خوبی است و کسی حق ندارد دیگران را ناامید کند.

,

کارشناس برنامه سمت خدا در ادامه با اشاره به نارضایتی های مردم نسبت به وضعیت موجود یاداور شد: مسئولان امروز جمهوری اسلامی یا تربیت شده ما و یا انتخاب شده ما هستند.

,

حجت الاسلام ماندگاری در ادامه با تاکید بر بحث تربیت در خانواده و جامعه و زندگی پر برکت امام سجاد(ع) در شرایط خفقان، تصریح کرد: در هر کجا و هر زمان باید در تربیت اطرافیان اهتمام ورزید و نباید نسبت به اطرافیان بی تفاوت بود.

,

وی افزود: امام سجاد (ع) در سخت ترین شرایط هم دست از تربیت در جامعه برنداشتند.

,

کارشناس برنامه سمت خدا مطرح کرد: امروز همه باید کار تربیتی بکنیم و نه کار شعاری چرا که شعار عاشورا با شعور عاشورایی متفاوت است.

,

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه حضرت ابوالفضل و زینب(س) درس تبعیت محض از امام و ولی زمان را به ما دادند ادامه داد: اگر شعور حسینی را کسب کرده باشیم تسلیم امر ولی زمان هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه سختی ها باید همواره تربیت کننده ما باشند گفت؛ امام سجاد(ع) به ما یاد داده است در هیچ شرایطی حق نداریم امیدمان را از دست بدهیم.

,

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ازدواج دیر هنگام جوانان، اعتیاد و خودکشی دلیل بر ناامیدی است عنوان کرد: رمز امیدواری معامله انسان با خدا در برابر سختی ها است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه