اخبار داغ

صبح امروز؛

شهردار جدید شاندیز منصوب شد+ تصاویر

شهردار جدید شاندیز منصوب شد+ تصاویر
در مراسم تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید شاندیز در محل فرمانداری طرقبه شاندیز شهدار جدید شاندیز منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه شهردار سابق و جدید شاندیز در محل فرمانداری طرقبه شاندیز با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی و شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

در این نشست از زحمات بیش از یک سال ثورج سلطانی شهردار سابق شاندیز تقیر به عمل آمد و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی و نماینده مردم طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، بهرام نکاحی به عنوان شهردار جدید شاندیز منصوب شد.

,

 

,

کاحی شهردار شاندیز ضمن تشریح چگونگی پاسخ به مطالبات مردمی تصریح کرد: بودجه شهرداری در سال ۹۶ مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بوده و تحقق عددی ان تا پایان شش ماهه اول ۶ میلیارد بوده است لذا با این شرایط موجود از شهرداری شاندیز انتظار معجزه نداشته باشید.

,

 

,

وی افزود: برای تحقق مطالبات باید تغییرات اساسی انجام دهیم و نیازمند حمایت مردمی و فرهنگی مسئولان هستیم و برای اجرای مطالبات نیاز به همگرایی و تعامل همه جانبه داریم.

,

 

,

شهردار شاندیز به اشاره به برخی ویژگی های لازم از جمله رضایت خدا، وجدان کاری، احترام به حقوق شهروندی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان گفت: انحراف ازطرح جامع به عنوان اشکال اساسی در سیستم شهرداری وجود دارد.

,

 

,

وی باتوجه به تورم نیروی انسانی و عموما نیروی غیرمتخصص در مجموعه شهرداری افزود: وضعیت موجود شهرداری شاندیز از لحاظ نیروی متخصص قابلیت اجرایی شدن مطالبات را ندارد و ناگزیر به ایجاد تغییرات هستیم در این راستا به برنامه سه ماهه نیاز داریم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه