اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کشف بیش از ۵۶ تن کود شیمیایی تقلبی

کشف بیش از ۵۶  تن کود شیمیایی تقلبی
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 56 تن و 700 کیلوگرم کود شیمیایی تقلبی به ارزش یک میلیارد و 190 میلیون ریال در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب اطلاع از منابع ، مبنی بر دپوی کود شیمیایی تقلبی در یک مجتمع دامداری در قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، صحت و سقم موضوع بررسی و مشخص شد احدی از قاچاقچیان در شهرستان قزوین اقدام به دپوی کودهای شیمیایی تقلبی و جعل و تولید کیسه‌های کود با مارک و علائم جهادکشاورزی می‌کند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی قضائی و ورود به محل دپوی کود های شیمیایی تقلبی تعداد یک هزار و 134 کیسه 50 کیلویی حاوی کود شیمیایی تقلبی و تعداد یک هزار و 313 گونی خالی با آرم و علائم جهادکشاورزی کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد. 

محمودی با اشاره به ارزش تقریبی یک میلیارد و 190 میلیون ریالی کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: کودهای شیمیایی تحویل اداره جهاد کشاورزی و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه