اخبار داغ

برای دومین سال :

طرح آموزشی یک ساعت با محیطبان در مدارس بندرترکمن برگزار می شود

طرح آموزشی یک ساعت با محیطبان در مدارس بندرترکمن برگزار می شود
رییس اداره محیط زیست بندرترکمن از اجرای آغاز دومین سال برگزاری طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان همراه با شروع فصل تعلیم و تربیت در مدارس شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی بیانی با ذکر این خبر افزود: اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن برای دومین سال متوالی اجرای طرح آموزشی یک ساعت با محیط بان را با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی در زمینه مسائل محیط زیست، اشاعه فرهنگ عمومی محیط زیست و آموزش پایه در میان دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه مقدماتی در سطح مدارس شهرستان های بندرترکمن و گمیشان اجرایی می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح کرد: در سال نخست اجرای این طرح در حدود 15 مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه مقدماتی و همچنین کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های ترکمن و گمیشان بطور مطلوب برگزار گردید و با استقبال و همراهی پرشور مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان روبرو شد.

,

رییس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان اذعان داشت: امسال نیز با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و در راستای پایه ریزی مقدماتی در اجرای طرح ایجاد مدارس سبز، این اداره در نظر دارد مانند سال گذشته به آموزش مبانی های پایه و مقدماتی تا پیشرفته محیط زیست جهت ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در سطوح مختلف تحصیلی اقدام نماید.

,

بیانی اضافه کرد:در همین راستا کارشناسان این اداره بهمراه اساتید دانشگاهی عضو تشکل های محیط زیستی این شهرستان آماده ارائه خدمت می باشند. لذا مسئولین آموزش و پرورش و مدیران مدارسی که مایل به برگزاری این طرح در مدرسه خود می باشند می توانند با مسئول آموزش این اداره آقای رجبی هماهنگی های لازم را انجام دهند.

,

وی خاطر نشان کرد:امید است که با آموزش صحیح و اصولی نسل کودک، نوجوان و جوان این شهرستان ها شاهد محیط زندگی آباد، سبز و عاری از زباله و ناپاکی باشیم و احترام به محیط زیست جزو اصول اصلی شهروندان گردد تا در محیطی سالم بتوانیم زندگی سالم همراه با آرامش داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه