اخبار داغ

امام جمعه ملایر:

سخنان ترامپ بر پایه رشوه گیری از عربستان است

سخنان ترامپ بر پایه رشوه گیری از عربستان است
امام جمعه ملایر گفت: ترامپ برای سخنرانیش هم تجارت می‌کند و سخنرانی که پایه اش را رشوه شکل بدهد و سازماندهی بکند هیچ ارزش سیاسی و بین المللی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: این حرف های ترامپ یاوه گویی بیش نیست و منطقی در آن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: کسی که سخنرانیش بر پایه رشوه گیری از عربستان تنظیم شده باشدنباید بیش از این از آن انتظار داشت.

,

امام جمعه ملایر گفت:  این تاجر کاخ سفید برای سخنرانیش هم تجارت می‌کند و سخنرانی که پایه اش را رشوه شکل بدهد و سازماندهی بکند هیچ ارزش سیاسی و بین المللی ندارد.

,

وی بیان کرد: هنگامی که رژیم عربستان سعودی بیش از 110 میلیارد دلار به ترامپ داده اند باید انتار چنین سخنرانی هایی داشت و گرنه در مقابل عربستان ضرر می کند.

,

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: سخنرانی که واقعیت نداشته باشد هیچ ارزش انعکاس و ارزش پاسخگویی را ندارد،چرا که از این گونه سخنان بیهوده  از اول انقلاب تا به امروز زیاد شنیده ایم.

,

وی تاکید کرد: این ملت وقتی پای میز مذاکره حضور پیدا می‌کند برای این بوده  که حق خودش را از حلقوم ظالمین بیرون بکشد و این به معنی تسلیم شدن نیست.

,

امام جمعه ملایر عنوان کرد:  آمریکایی ها با این مذاکره می‌خواهند اهداف شوم و پلید خودشان را در منطقه پیاده کنند بدانند که ایران اسلامی ویژه خوار دستورات آمریکایی ها نبوده و دستورات آنهارا اطاعت نخواهد کرد.

,

وی با اشاره به برگزاری تجمع های اعتراضی به سخنان ترامپ بیان کرد: پاسخ یاوه گویی های ترامپ را همین ملت و حوزه های علمیه و دانشگاه ها را می‌دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه