اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

احیا و یادآوری حماسه ۳۰ مهر از الزامات است

احیا و یادآوری حماسه ۳۰ مهر از الزامات است
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان احیا و یادآوری حماسه ۳۰ مهر با بهره گیری از راویان این رویداد را از الزامات دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جباری در گفت‌وگو با نافع، با اشاره به  پیش رو بودن سالروز واقعه 30 مهرماه گفت:بر همین اساس، امسال نیز مطابق سال‌های گذشته برنامه هایی در راستای گرامیداشت این روز مد نظر قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با اذعان به اینکه این رویداد تاریخی، از اهمیت بسیاری برخورداراست عنوان کرد:حماسه 30 مهر،حماسه‌ای دانش‌آموزی بود که  در سال 57 زمینه ساز حماسه 13 آبان در تهران شد.

,

 

,

جباری در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در راستای بزرگداشت حماسه  30 مهر افزود: از جمله برنامه های اصلی این روز برگزاری همایشی به همین مناسبت است که همایش مذکور درسی ام مهر ماه در محل تالار معلم همدان با حضور مسئولین استانی و انجمن های اسلامی دانش آموزی برگزار میشود.

,

 

,

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود. گفت:اجرای سرود نورالمهدی و گروه تئاتر صورتک از جمله این برنامه ها در همایش سی مهر است.

,

 

,

جباری همچنین با بیان اینکه یکی از بخش اصلی برنامه،مرتبط با تحلیف مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان می باشد اظهار کرد: از دیگر برنامه های مرتبط با روز سی مهر، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری دانش آموز انقلابی است که جشنواره مذکور از اواخر هفته جاری آغاز میشود و تا 13 آبان ادامه دارد.

,

 

,

وی ادامه داد:این جشنواره، ویژه دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه در رشته های عکاسی، شعر،خاطره نویسی ، متن ادبی و برنامه نویسی برگزار می شود.

,

 

,

وی  همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت راویان در باز زنده سازی واقعه سی مهر گفت: با جمع‌آوری روایات مستند از این حماسه و در اختیار گذاشتن آن برای راویان، نسل حاضر را از این رویداد مطلع می کنیم.

,

 

,

جباری با اشاره به برنامه دیگر اتحادیه برای حضور در مدارس افزود: اجرای یک تئاتر با موضوع حماسه 30 مهر و اجرای یک سرود با محتوای استکبارستیزی نیز در دستور کار ماست که روزانه در مدارس سطح شهر اجرا خواهند داشت.

,

 

,

وی در انتها با اشاره به دو برنامه دیگر در این راستا افزود: اجرای پروژه تاریخ شفاهی 30 مهر و همچنین تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان نیز در دستور کار ما است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه