اخبار داغ

فرمانده ناجا در اصفهان خبر داد

وجود ۳۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور/ میانگین جان‌باختگان تصادفات با خودرو در کشور 44 درصد است

وجود ۳۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور/ میانگین جان‌باختگان تصادفات با خودرو در کشور 44 درصد است
فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به وجود 3 هزار و 400 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور گفت: میانگین جان‌باختگان تصادفات با خودرو در کشور 44 درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، سرتیپ پاسدار حسین اشتری صبح امروز در همایش ملی شهروندان قانونمند در اصفهان، اظهار کرد: خدمت به مردم افتخاری برای ما است و زندگی کردن مردم در رفاه و آسایش خواسته نیروی انتظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

فرمانده نیروی انتظامی کشور، با بیان اینکه اصفهان شهر شهیدان، هنرمندان بزرگ و بهترین‌ها در هر حوزه‌ای هستند، گفت: شهیدان ردانی پور، خرازی، آقا بابایی، کاظمی‌ها افتخار همه ما هستند که در حقیقت فرماندهان بزرگ در دوران دفاع مقدس از استان اصفهان بودند.

,

وی با اشاره به رشادت جانانه شهید مدافع حرم محسن حججی، اظهار کرد: این شهید اثرات بزرگی را از خود برجای گذاشت و امروز یاد شهید حججی برای تمامی گروه‌های مقاومت یاد رشادت و ایثارگری است.

,

سردار اشتری با بیان اینکه استان اصفهان در مسائل ترافیکی باید در بین همه استان‌های کشور سرآمد باشد، گفت: همگان باید برای کاهش تصادفات در کشور کوشا باشیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور کاهش تلفات جاده‌ای را یکی از خواسته‌های فرمانده معظم کل قوا بیان کرد و افزود: ایشان تأکید کردند همه دستگاه‌ها در این زمینه باید سهم خود را به‌درستی ایفا کنند.

,

وی، سخت‌گیری از سوی نیروی انتظامی را صرفاً برای سلامتی و صحت مردم عنوان و اظهار کرد: به دنبال افزایش جریمه‌ها نیستیم، انصاف این نیست، تصور برخی از افراد به دلیل آگاهی کم، تصورشان به‌نوعی دیگر است؛ اید‌آل برای ما آن روزی است که دیگر تخلفی وجود نداشته باشد و نیازی به اعمال جریمه نباشد.

,

سردار اشتری تأکید کرد: توقیف موتورسیکلت حداکثر یک ماه در پارکینگ خواهد بود، البته در ایام و مناسبت‌های خاص طرح‌هایی برای آزاد کردن وسایل نقلیه با شرایط ویژه انجام می‌شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در یک دهه اخیر با تلاش‌هایی که شده تلفات جاده‌ای از 26 هزار نفر به 17 هزار نفر رسیده است.

,

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی‌ها و اقدام‌هایی که در سال اخیر انجام‌شده است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای فرمودند حتی یک کشته در تصادف ها هم زیاد است.

,

سردار اشتری با بیان اینکه عوامل مختلفی در حوادث جاده‌ای تأثیرگذارند، گفت: عوامل انسانی بیشترین تأثیر را در این زمینه‌دارند، جاده و کیفیت خودروها ازجمله عوامل دیگر هستند.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: سه هزار و 400 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های کشور وجود دارد لذا نیاز هست به‌صورت مضاعف برای کاهش این نقاط تلاش شود.

,

وی خطاب به رانندگان تأکید کرد: تمامی رانندگان باید با رعایت قوانین ‌به کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای کمک کنند.

,

سردار اشتری گفت: تقریباً هشت درصد وسایل نقلیه کشور در استان اصفهان است البته جان‌باختگان حوادث جاده‌ای در این استان بالاتر از حد است.

,

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به آمار حوادث تلفات در موتورسیکلت سواران و عابران پیاده در استان اصفهان، اظهار کرد: جان‌باختگان موتورسیکلت سوار و عابران پیاده در کشور 53 درصد و در استان اصفهان حدود 80 درصد است لذا در این خصوص در استان اصفهان باید توجه ویژه شود.

,

وی ادامه داد: یک‌میلیون و 400موتورسیکلت و یک‌میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو در استان اصفهان وجود دارد و میانگین جان‌باختگان تصادفات با خودرو در کشور 44 درصد و در استان اصفهان 20 درصد است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه