اخبار داغ

اظهارات جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت/ محرومیت‌ عمیق استان ناشی از بی تدبیری مسئولان است

اظهارات جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت/ محرومیت‌ عمیق استان ناشی از بی تدبیری مسئولان است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه یکی از معضلات اصلی کهگیلویه و بویراحمد را مسائل قومی و قبیله‌ای است افزود: توسعه این استان در گرو تلاش جهادی مسئولان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه باحضور استاندار استان و هیات همراه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد دولت، گفت: در این شرایط حساس همه باید به باید راهبرد اقتصاد مقام معظم رهبری پایبند بوده و آن را نقشه راه خود قرار دهیم.

,

احمدی سهم توسعه ملی را 30 درصد عنوان و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات، اما دولت کارهای اساسی خوبی انجام داده است.

,

وی بیان کرد: احساس رفاه توام با عزت مردم از اهداف اصلی دولت است و تا تلاش نکنیم هیچ گره‌ای باز نخواهد شد.

,

دهدشت

, دهدشت,

احمدی بابیان اینکه یکی از معضلات اصلی کهگیلویه و بویراحمد را مسائل قومی و قبیله‌ای است افزود: توسعه این استان در گرو تلاش جهادی مسئولان است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر مدیریت راهبردی مسئولان این استان در اجرای طرح‌ها، گفت: همکاری نهادهای دولتی استان برای برون رفت از مشکلات باید در اولویت قرار گیرد.

,

احمدی با اشاره به محرومیت تاریخی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: باید با تدبیر علمی و عملی نسبت به رفع محرومیت‌ها اولویت بندی شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد محرومیت‌های عمیق استان را ناشی از بی تدبیری مسئولان دانست و افزود: تزریق پول به تنهایی جوابگوی رفع مشکلات این استان نیست.

,

دهدشت

, دهدشت,

وی با اشاره به افزایش احساس مسئولیت بیشتر مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت کاری، بیان کرد: مدیران استان باید شبانه روز دغدغه ارائه خدمت داشته باشند.

,

احمدی عنوان کرد: با توجه به محرومیت عمیق شهرستان کهگیلویه برای ارتقای شاخص‌های بودجه توجه ویژه‌ای به آن خواهد شد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارت ویژه‌ای برای ورودی دهدشت به چرام و دهدشت به سوق گذاشتیم، گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری تا پایان سال جاری اختصاص می یابد.

,

وی خواستار جذب سرمایه گذار شد و افزود: منابع دولت نامحدود است و نمی توان برای توسعه فقط به دولت تکیه کرد.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه