اخبار داغ

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون مطرح کرد

صرفه جویی ۱۵ مگاواتی برق در تابستان/ ۴۹۰ کنتور هوشمند فهام در تیران و کرون نصب شد

صرفه جویی ۱۵ مگاواتی برق در تابستان/ ۴۹۰ کنتور هوشمند فهام در تیران و کرون نصب شد
مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۵ و نیم مگاوات برق در بخش صنایع و کشاورزی شهرستان در سه ماهه تابستان سال جاری با اجرای طرح های مختلف پیشنهادی صرفه جویی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق در طول تابستان، اظهار کرد: 15 و نیم مگاوات برق در بخش صنایع و کشاورزی شهرستان در سه ماهه تابستان سال جاری با اجرای طرح های مختلف پیشنهادی صرفه جویی شد که دو مگاوات آن مخصوص مشترکان بخش کشاورزی و 13 و نیم مگاوات دیگر در بخش صنایع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

معینی با بیان اینکه این طرح های صرفه جویی در بخش صنایع و کشاورزی به صورت سراسری در کل کشور اجرا می شود، گفت: مشکل کمبود برق در تابستان در چند ساله اخیر با اجرای این طرح ها مرتفع شد و احتیاجی به ایجاد خاموشی برای جبران کمبود انرژی نداشتیم.

,

وی افزود: 174 دستگاه لامپ پرمصرف برای بهبود روشنایی معابر با ال ای دی 20 وات تعویض شد که با وجود یکسان بودن میزان روشنایی آن ها، 10 کیلووات در روشنایی معابر صرفه جویی شد.

,

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون  با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی مختلف امور برق شهرستان، خاطرنشان کرد:  70 درصد بودجه این بخش درشش ماه اول سال جاری جذب و در قالب طرح های مختلف توسعه، بهینه سازی شبکه ها، تعمیرات و روشنایی معابر اجرا شد.

,

وی ادامه داد: پنج کیلومتر شبکه برای مشترکان جدید احداث، 8 ترانس هوایی جدید نصب و 9 کیلومتر از شبکه برق رسانی برای جلوگیری از دزدی از سیم به کابل تبدیل شد.

,

معینی با بیان اینکه 69 میلیون تومان برای نصب یا جابجایی ترانس برای بهبود ضعف برق هزینه شده است، تصریح کرد: 490کنتور مشترکان دیماندی شهرستان با کنتورهای فهام تعویض شده است که با نصب این کنتورهای هوشمند قرائت کنتور از راه دور و مرکز انجام می شود.

,

وی تعداد نیروهای این سازمان برای قرائت کنتور را شش نفر اعلام کرد و افزود: کنتورهای بخش خانگی شهرستان پس از مشترکان دیماندی به کنتورهای فهام تبدیل شده و دیگر احتیاجی به حضور مامور درب خانه ها برای صدور قبض نیست.

,

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون گفت: 600 کنتور معیوب مشترکان توسط اداره برق تعویض شده، 353 مشترک جدید جذب و 400 میلیون تومان برای تعمیرات شبکه های برق هزینه شده است که ساعت خاموشی را در مقایسه با شش ماهه سال گذشته از 335 دقیقه برای هر مشترک به 219 دقیقه کاهش داده است.

,

معینی ادامه داد: یک هزار و 800 لامپ در سال جاری در سطح شهر تعویض، 50پایه 9 متری جدید جایگزین پایه های فرسوده شده  و 169 پایه فلزی برای زیباسازی شهر رنگ آمیزی شده است.

,

وی با بیان اینکه بیش از پنج کیلووات انرژی با تعویض لامپ های مراکز تجاری صرفه جویی شد، خاطرنشان کرد:  200 لامپ مراکز تجاری و لامپ های ادارات برق، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و فرمانداری به لامپ های کم مصرف تبدیل شد.

,

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون یادآور شد: در کنتورهای سه زمانه از ساعت هفت تا 11 شب پیک مصرف و اوج بار است که قیمت بالاتری برای میزان برق مصرفی لحاظ می شود و از ساعت 11 شب تا هفت صبح کم بار و هفت صبح تا 7 شب میان بار است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه