اخبار داغ

فرماندار اردستان:

سرانه ورزشی اردستان برای هر نفر بیش از سه متر است

سرانه ورزشی اردستان برای هر نفر بیش از سه متر است
فرماندار اردستان گفت: اردستان از نظر امکانات و سرانه ورزشی در استان جزء اولین شهرها بوده که سرانه ورزشی برای هر نفر بیش از سه متر وجود دارد و این آمادگی را داریم که برای احیای ورزش بانوان در اردستان ۵۰ درصد از امکانات ورزشی را در اختیار آنها قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ علیرضا غیور پیش از ظهر امروز،در جلسه کارگروه بانوان در فرمانداری اظهار کرد: نقش سلامت و بهداشت امروزه یکی از موضوعاتی است که در بین زندگی همه مردم جهان از جایگاه خاصی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

فرماندار اردستان گفت: با توجه به توسعه جوامع امروزی یکی از مهمترین مسائلی که همه و دولتها به آن می پردازند موضوع سلامت است.

,

غیور با بیان اینکه موضوع سلامت در کشور ما در دو سه سال گذشته به آن پرداخته شده است، تصریح کرد: بخش سلامت از اهمیت خاصی در کشور ما برخوردار است.

,

غیور خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در خصوص معضلات سلامت بانوان وجود دارد با آن در کل کشور نیز قابل مشاهده است اما در اردستان بیشتر قابل لمس است.

,

فرماندار اردستان همچنین محدودیت های بانوان را بخشی از مشکلات سلامت روحی روانی بانوان اعلام کرد و افزود: یکی از ساختارهایی که می تواند در این زمینه به بانوان کمک کند کارگروه بانوان است.

,

وی با اشاره به مطالبات بانوان افزود: آنچنان که باید در پاسخگویی به بانوان نتوانسته ایم مثمر ثمر  باشیم، لذا کار گروه بانوان با توجه به نقشی که دارد می تواند در این زمینه موفق باشد.

,

غیور با توجه به اینکه باید فعالیتهای ورزشی و اجتماعی خاص بانوان برگزار شود، افزود: بانوان در فعالیتهای ورزش بصورت کمرنگ شرکت دارند.

,

فرماندار اردستان اعلام کرد: اردستان از نظر امکانات و سرانه ورزشی در استان جزء اولین شهرها است که سرانه ورزشی برای هر نفر بیش از سه متر دارد و ما این آمادگی را داریم که برای احیای ورزش بانوان در اردستان ۵۰ درصد از امکانات ورزشی را در اختیار بانوان قرار دهیم.

,

وی تاکید کرد: مشکلاتی که در حال حاضر برای ورزش بانوان وجود دارد عدم برنامه ریزی و عدم استقبال بانوان است که می توان با ساماندهی فعالیتهای ورزشی این قشر را افزایش داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه