اخبار داغ

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان:

موضوع یکسان سازی نرخ ارز منتفی شد/ نقل و انتقالات با بانک های بین المللی با مشکل روبروست

موضوع یکسان سازی نرخ ارز منتفی شد/ نقل و انتقالات با بانک های بین المللی با مشکل روبروست
رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان، گفت: موضوع یکسان سازی نرخ ارز نیز منتفی شد و دلیل آن هم این است که معاون ارزی بانک مرکزی در نشست تخصصی در اتاق ایران اعلام کرد که الان جابجایی پول مشکلاتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان صبح امروز در پنجمین جلسه هیات رییسه کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان، گفت: مرکز رشد صادرات، تجارت الکترونیک، قاچاق کالا و قطار پرسرعت اصفهان-تهران چهار محور اصلی کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسعود گلشیرازی گفت: این چهار پروژه با همکاری کمیته های تخصصی کمیسیون دنبال می شود.

,

وی افزود: موضوع  یکسان سازی نرخ ارز نیز منتفی شد و دلیل آن هم این است که معاون ارزی بانک مرکزی در نشست تخصصی در اتاق ایران اعلام کرد که الان جابجایی پول امری سخت است  و درست است برجام به ظاهر اتفاق افتاده ولی در حوزه بانکی نقل و انتقالات با مشکل روبرو است و  یکسان سازی نرخ ارز تبعاتی خواهد داشت که بانک مرکزی نمی تواند از عهده آن بر آید که باید در برنامه ریزی های اقتصادی خود به آن توجه ویژه داشته باشید.

,

مشاور کمیسیون تجارت در این جلسه با بررسی ابعاد تاثیرگذاری سخنرانی رییس جمهور امریکا، بر شرایط اقتصادی و سیاسی ایران گفت: محال است که اتفاق نظامی در منطقه رخ دهد، ولی فشارهای همه جانبه بر ایران بیشتر خواهد شد و شرایط پیچیده ای را برای ایران ایجاد می کند، که واکنش ایران در این زمینه نیز خیلی مهم است.

,

علی محمد آقاجان، اضافه کرد: وضعیت داخلی ایران نیز خارج از بحث برجام و وضعیت بین المللی و شیوه عملکردی که ما خواهیم داشت؛ اگر ما هوشمندانه عمل کنیم وضعیت برای ما مناسب خواهد بود.

,

به گفته وی، باید منافع حیاتی و مهم خود را مشخص کنیم و برای حفظ آن تلاش کنیم. وضعیت داخلی کشور  از نظر اقتصادی، سیاسی و.. بحران های ساختاری دارد و مهمترین مشکل چگونگی برخورد با آن است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه