اخبار داغ

در ستاد اربعین اسدآباد مطرح شد؛

پیش‌بینی عبور یک میلیون نفر زائر حسینی از محور اسدآباد به کربلا

پیش‌بینی عبور یک میلیون نفر زائر حسینی از محور اسدآباد به کربلا
فرماندار شهرستان اسدآباد از پیش‌‌بینی تردد یک میلیون نفر زائر حسینی در ایام اربعین از محوراسدآباد به کربلا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حسین افشاری در ستاد اربعین حسینی شهرستان اسدآباد از ایجاد 5 ایستگاه صلواتی در ایام اربعین در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی امسال در شهرستان اسدآباد ۵ ایستگاه صلواتی در مسیر رفت و برگشت پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد آمادگی اسکان ۵ هزار زائر حسینی را دارد، افزود: ایستگاه‌های صلواتی اسدآباد از ١٠ آبان به مدت 12 روز فعالیت خود را آغاز و خدمات به زائران ارائه خواهند داد.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: از جمله خدماتی که به زائران حسینی ارائه میشود، توزیع وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده  است که روزانه به 150 هزار نفر ارائه خواهد شد.

,

وی برپایی نماز جماعت در ایستگاه ها با حضور روحانیت از دیگر خدمات دانست و گفت: البته توزیع بسته های فرهنگی نیز بین زائران خواهیم داشت.

,

افشاری همچنین گفت: با برپایی غرفه های صنایع دستی در کنار ایستگاه های صلواتی، زائران می‌توانند از صنایع دستی این شهرستان به عنوان سوغات خریداری کنند.

,

وی با تاکید بر ارتقا کیفیت موکب های این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ایستگاه های شهرستان اسدآباد در راستای خدمات رسانی به زائران دارای رتبه اول استان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه