اخبار داغ

انتخاب اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تبریز

انتخاب اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تبریز
اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان تبریز با برگزاری انتخابات در حضور نمایندگان هیئت نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و نماینده هیئت عالی نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه تبریز مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، روز گذشته پس از برگزاری انتخابات و ارائه برنامه‌های کاندیداها، اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ترکیب اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تبریز 9 نفر می‌باشد که شامل 6 نفر آقایان و سه نفر از خواهران می‌شود.

,

بر اساس نتایج این انتخابات که دیروز (24 مهر ماه) برگزار شد، به ترتیب محمد حسین کاظمی، رضا بابایی، امیر رضا عبدی، امین صفر زاده، امین دیندار، محمد چاووشی، مریم افکاری، زهرا انور، فاطمه انگوتی به عنوان اعضای شورای مرکزی و آقایان متین منتظمی و حجت محمدی ترکمانی به عنوان اعضای هیئت نظارت این تشکل دانشجویی انتخاب شدند.

,

افزودنی است این انتخابات سالی یک بار برگزار می شود که اعضای شورای مرکزی باید با انجام رأی گیری توسط اعضای جامعه اسلامی آن دانشگاه انتخاب شود، اعضای شورای مرکزی قبلی نیز مجاز به شرکت در انتخابات هستند و در صورت اینکه رأی لازم را به دست آورند، تا زمانی که دانشجو باشند می‌توانند عضو شورای مرکزی شوند زیرا دانشجو بودن یکی از شروط اصلی اعضای مرکزی جامعه اسلامی در دانشگاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه