اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 13 تاکید کرد:

ارتقای سلامت روان در محیط کار/ حفظ سلامت بانوان ضروری است

ارتقای سلامت روان در محیط کار/ حفظ سلامت بانوان ضروری است
هفته ملی سلامت بانوان با هدف ارتقای سلامت و نشاط بانوان با شعار فردا دیر است و هفته سلامت روان از روز 24 تا 30 مهر ماه نامگذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسر گریوانی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان خبر گفت: با توجه به هفته ملی سلامت بانوان برنامه‌های ویژه و مطلوبی در سطح مدارس، محلات و خانه‌های سلامت اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: هر سال در هفته پایانی مهرماه به سلامت گروه‌های حساس بخصوص بانوان توجه جدی می‌شود، ارتقای سلامت بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور بسیار ضروری است.

,

گریوانی در ادامه بیان کرد: اداره سلامت شهرداری منطقه 13 با همکاری خانه‌های سلامت اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌هایی شامل: مدیریت استرس در محیط کار، امنیت روانی در محیط کار، تأثیر سلامت جسم بر سلامت روان، مدیریت استرس و کنترل خشم و... نموده است.

,

وی با تاکید بر ارتقای سلامت روان ادامه داد: با توجه به اینکه شعار امسال روز جهانی بهداشت روان «سلامت روان در محیط کار»اعلام شده است آموزش‌های لازم در راستای حفظ سلامت روان کارکنان شهرداری منطقه ارائه شد.

,

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 در مورد برنامه‌های هفته ملی سلامت بانوان و هفته سلامت روان اذعان داشت: برنامه‌هایی همچون: برگزاری مشاوره‌های  فردی و گروهی، برگزاری کلاس‌های روان شناسی، برگزاری تورهای آموزش‌های تفریحی، توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی و... در این هفته برای آگاه سازی شهروندان در حال انجام می‌باشد.

,

وی خود مراقبتی و توجه به سلامت را بسیار مهم دانست و بیان کرد: همه افراد جامعه اعم از کودک، زن، مرد و سالمند باید نسبت به سلامت جسم و روان خود توجه ویژه داشته باشند و نباید در مورد موضوعی به این مهمی کوتاهی کنند.

,

 وی در پایان گفت: با توجه به شعارهای هفته سلامت و روان و سلامت بانوان برنامه‌هایی که پیش‌بینی و تدارک دیده شده است شامل: مدیریت استرس، سبک زندگی و سلامت روانی، محیط کار دوست‌دار سلامت روان، آموزش ارتقای سلامت در مدارس، برنامه‌های سلامت و آگاه سازی بانوان و... است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه