اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان مرکزی:

سال آینده دفتر کنسولگری موقت عراق در استان راه اندازی می شود/ثبت نام حدود ۶ هزار و ۵۰۰ زائر استان برای پیاده روی اربعین حسینی

سال آینده دفتر کنسولگری موقت عراق در استان راه اندازی می شود/ثبت نام حدود ۶ هزار و ۵۰۰ زائر استان برای پیاده روی اربعین حسینی
مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: شش هزار و ۴۲۱ نفر از استان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع)در سامانه‌ سماح ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید اسکندی مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: ثبت نام افراد برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی از طریق سامانه‌ سماح از ۱۸ مهرماه آغاز شده و تا کنون شش هزار و ۴۲۱ نفر از استان برای شرکت در این آیین معنوی ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز, ,

اسکندری اظهار کرد:بر اساس اعلام ستاد اربعین استان مرکزی، ثبت نام برای شرکت در آیین معنوی پیاده روی اربعین حسینی(ع) تا دو روز قبل از اربعین حسینی (ع) نیز ادامه دارد.

,

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه مستقیم به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir و یا از طریق هر یک از دفاتر و شرکت‌های زیارتی فعال استان که اعلام آمادگی خود را در سامانه جامع کارگزاران اعلام کرده اند، نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.

,

مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: تقسیم بندی خروج زائرین هر استان از هر مرز مشخص شده است که برای استان مرکزی مرز مهران تعیین شده است.

,

اسکندری با تاکید بر اینکه تلاش برای راه اندازی دفتر کنسولگری موقت در استان نتیجه بخش نبوده است افزود: مردم استان می توانند با مراجعه به استان های تهران و قم برای تهیه روادید اقدام کنند.

,

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مسیر تردد زائران اربعین قرار داد و نیاز است دفتر کنسولگری موقت در استان راه اندزی شود اضافه کرد: مسئولین وزارت کشور قول راه اندازی دفتر کنسولگری موقت برای سال بعد در استان مرکزی را داده اند.

,

مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه فعالیت کنسولگری های عراق در ایران اسلامی خدمات رسانی خود را آغاز کرده اند، انتظار می رود شهروندانی که قصد حضور در آیین پیاده روی اربعین حسینی را دارند، برای نام نویسی و دریافت روادید اقدام کرده و برنامه های خود را به روزهای آخر این جریان معنوی موکول نکنند.

,

اسکندری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۷ دفتر زیارتی مجاز در استان فعالیت می کنند و ۶ دفتر فرعی هم ایجاد شده و با تفاهم نامه امضا شده زمینه ارائه خدمات به زائران مهیا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه