اخبار داغ

معاون فرماندار آران و بیدگل مطرح کرد

۱۳ آبان، روز سرنوشت‌ساز تقویم نهضت اسلامی

۱۳ آبان، روز سرنوشت‌ساز تقویم نهضت اسلامی
معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: تحلیل درست و واقع بینانه وقایع و بازخوانی دلایل تشدید خصومت دولت جدید آمریکا با ایران برای نسل جوان که آن زمان را درک نکرده اند ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سیزدهم آبان ماه در آران و بیدگل، ظهر امروز در سالن 4 دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

معاون فرماندار آران و بیدگل در این جلسه جایگاه ویژه 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی را یادآور شد و اظهار کرد: در تاریخ نهضت‌ها روزهایی به عنوان روز سرنوشت ساز ثبت می شود که 13 آبان در رخدادهای انقلاب اسلامی همان روز است.

,

علی محمد یوسفیان، با اشاره به نامگذاری 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار تصریح کرد: در اهمیت 13 آبان کافی است که امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول توصیف کردند.

,

وی تبیین اندیشه‌های امام(ره) و آگاهی بخشی از اقدام‌ها و جنایات آمریکا درمنطقه و جهان را خواستار شد و اضافه کرد: تحلیل درست و واقع بینانه وقایع و بازخوانی دلایل تشدید خصومت دولت جدید آمریکا با ایران برای نسل جوان که آن زمان را درک نکرده اند ضروری است.

,

یوسفیان با تأکید بر برنامه ریزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان ابراز امیدواری کرد: جوانان بصیر انقلاب اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخ یاوه گویی‌ها و سخنرانی جاهلانه رئیس جمهور آمریکا را خواهند داد.

,

معاون فرماندار آران و بیدگل، خواستار همکاری ادارات و نهادهای شهرستان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی برای گرامی‌داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه