اخبار داغ

رئیس پلیس راهور کشور:

تجلیل از قانون مداران موجب ارتقای فرهنگ ترافیک کشور می شود

تجلیل از قانون مداران موجب ارتقای فرهنگ ترافیک کشور می شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی یکی ازاولویت‌هایی پلیس راهنمایی و رانندگی را تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در رابطه با اجرای کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور در رابطه با برگزاری همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار کرد: این همایش برای آن دسته از شهروندانی که به خوبی به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارند برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار تقی مهری در ادامه افزود: یکی از اولویت‌هایی که در پلیس راهور کل کشور دنبال می‌کنیم و درصدد هستیم که در همه استان‌ها نیز آن را اجرایی کنیم؛ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی و فرهنگ‌سازی در رابطه با اجرای کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

,

رئیس پلیس راهور کشور در ادامه تصریح کرد: شهروندان و عابران پیاده قانون‌مدار، تمامی اقشار رانندگان اعم از رانندگان تاکسی، اتوبوس و رانندگان شخصی و همچنین موتورسواران مشمول این طرح خواهند شد.

,

سردار مهری بیان کرد: خوشبختانه استان اصفهان در این طرح پیشگام شد و شاهد برگزاری این همایش و تجلیل از برگزیدگان استانی هستیم.

,

به گفته رئیس پلیس راهور کشور، سه عامل راننده، خودرو و جاده در حوزه ترافیک و حوادث جاده‌ای تأثیرگذار هستند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: از نظر پلیس، مهم‌ترین عامل از سه عامل مذکور، راننده است و رفتار راننده در رعایت قوانین است و با این حال، سایر عوامل از جمله ایمنی خودرو و جاده از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

,

سردار مهری تأکید کرد: با اجرای این برنامه‌ها به دنبال ارتقای فرهنگ رانندگی مردم و اصلاح اشتباهات رانندگان هستیم و امیدواریم فرهنگ‌سازی در این زمینه نتیجه دهد.

,

سردار مهری به فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این فرهنگ، اصفهان را از نظر ترافیکی در کشور نمونه کرده و با ترویج این فرهنگ می‌توان هم در حوزه ترافیک و هم هوای پاک، پیشرفت‌های مناسبی به دست آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه