اخبار داغ

بخشدار مرکزی گناوه:

تنها راه ملت ما ایستادگی در برابر خوی جهان خواری استکبار است

تنها راه ملت ما ایستادگی در برابر خوی جهان خواری استکبار است
بخشدار مرکزی گناوه گفت: تنها راه چاره ملت ما ،ایستادگی در برابر خوی جهان خواری استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس  دانیال اسفندیاری در گفتگو با خبرنگارسپاس در شهرستان گناوه با اشاره به اظهارات نسنجیده و ضدایرانی رئیس جمهوری امریکا، گفت: ترامپ با سخنان خود سعی در زیر سوال بردن ارادت مردم نسبت به رهبری انقلاب اسلامی را داشت  در حالی که مردم ما همواره نشان داده اند  نظام و کشور و رهبری را دوست دارند و تا پای جان در راستای اعتلای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

بخشدار مرکزی گناوه اظهارداشت: سخنان همراه با وحدت آقای دکتر روحانی بیان گر آن است که دولت و سپاه مکمل همدیگر و بدون هیچگونه زاویه ای در راستای اعتلا نظام هم گام هستند سپاه نه تنها قوت قلب مردم ایران بلکه  تمام کشورهای مستضعف جهان است و این سخنان ضدایرانی باعث وحدت و انسجام درونی کشور قوی تر و پررنگ تر شود.

,

اسفندیاری با بیان این موضوع که خلیج همیشه خلیج فارس خواهد ماند یادآور شد: گویای این مطلب کشته ها و تلفات امریکا در جنگ نفت در دوره گذشته است که بر روی قبر این سربازان نیز نام زیبای خلیج فارس حک گردیده است.

,

بخشدار مرکزی گناوه افزود: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اگر در زیر دستکش مخملی، دست چدنی و پنجه چدنی امریکا باشد نباید به آن اعتماد کردو  برجام نیز فرصتی برای مردم دنیا به خصوص ملت ایران است تا بفهمند که امریکا کشوری غیرقابل اعتماد است.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه